Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Låt cellofanen vara kvar, bara stoppa ner direkt i humidoren, plast å allt påHej tråden. Några newbiefrågor här jag skulle vilja ha svar på:
1: Hur gör man med ”inplastade” cigarrer. Skalar man bort plast/cellofan och lägger dem i humidoren eller lägger man i dem inplastade??
2: Cigariller. Köpt på mig ett gäng sådana. Hur ska dessa behandlas?? Ner med dem i humidoren som cigarrerna eller ska dem ligga ”öppet” i askarna de kom i? Om det gör någon skillnad så är det davidoff och cohiba jag köpt.
Trevlig helg kamrater
Helsike de där Saint Luis Rey hade jag kunnat offra rätt mkt för att få tag i, mina gamla favoriter är deras Spanien limitadas men svårt att få tag i nu när jag inte rest så mycket i år...Trevligt kväll med kompis, som är första gången i Framcigarr. Sen kom andra med väldigt bra cigarrer
Dessa är inte mina och jag har inte rökt än eller provat, utan endast vanliga Ramon Allones, men jag kan tänka mig hur de ärHelsike de där Saint Luis Rey hade jag kunnat offra rätt mkt för att få tag i, mina gamla favoriter är deras Spanien limitadas men svårt att få tag i nu när jag inte rest så mycket i år...
ChefJulaftons cigarr med mycket god dryck till.
God Jul på er.
Är du ute?Mellanmatspaus
Väldigt fint, grattisJag hade tydligen varit lite snäll i år ändå. Min älskade fru gav mig denna, fullt medveten om att det enda rummet den kan stå i (pga temperatur) är vårt sovrum. Att hon gör avkall på hennes strikta inredning med detta är en stor kärleksförklaring