Pistol_Pete
Silver
Life is f-ing peachy just nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lite "semi-OT"..
Vart köper ni era cigarrer? Någon bra nätbutik som rekas?
Handlar jag hemma i Sverige så brukar det bli hos Cigarrummet på Stureplan finns även att beställa på http://www.cigarrummet.com, även om adressen kanske låter snobbig så är det en riktigt bra affär med en (på sitt settLite "semi-OT"..
Har bra erfarenheter av Kindcigars.com!Lite "semi-OT"..
Butiker och någon gång via Cigarrlagret, funkat smidigt!Lite "semi-OT"..
Ni som kan, typ @BOTL , är Trinidad nåt som är värt att pröva? Vilken i så fall..?
Lite "semi-OT"..
Den där är grym! Blev bjuden på en sådan för ett tag sen, gudomlig!Förfest innan bröllop imorgon med en gammal och bra cigarr. Montecristo C, EL 2003![]()
Nu ska det njutas
Romen är Plantation 20th Anniversary och pinnen utan gördel är rullad av en kuban som rullade dessa, extremt goda, i en cigarrbutik i Havana. Fick smaka en på plats och tog med mig några sådana "no name".![]()
Ja dem jag köpte är jävligt goda. Köpte två olika i tre sorters utförande och dem jag har två av så att säga är godare än de flesta märkescigarrer jag rökt. Fast mina två absoluta vaforiter hittills är fortfarande Cohiba Behike samt Romeo y Julieta Churchill!Custom roles kan vara jävligt goda. Man kan dessutom få receptet av den casan man handlar av!
Vad är det för ort?Utsikt över "orten jao"
![]()
Brandbergen.Vad är det för ort?