• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

image.jpg
Efter att ha rökt vattenpipa hela midsommarhelgen med den norsk/kurdiska delen av damens släkt, är det dags för lite egen semestertid på balkongen med en H. Upmann Magnum 50 medan damen jobbar och grabben är på fotbollsträning inför Gothia Cup.

Life is f-ing peachy just nu.

Ni som kan, typ @BOTL , är Trinidad nåt som är värt att pröva? Vilken i så fall..?

Får du tag på Robusto T så ja, annars nej...väldigt överprisad och fundadores är bra men behöver lagring och ser sig slagen med råge av Cohiba Lancero.

Fast man bör prova det mesta kubanskt anser jag. Så testa 1-2 singlar men köp inga lådor.

Nu ska det njutas :happyhappy:
image.jpg
Romen är Plantation 20th Anniversary och pinnen utan gördel är rullad av en kuban som rullade dessa, extremt goda, i en cigarrbutik i Havana. Fick smaka en på plats och tog med mig några sådana "no name".

Custom roles kan vara jävligt goda. Man kan dessutom få receptet av den casan man handlar av!

Custom roles kan vara jävligt goda. Man kan dessutom få receptet av den casan man handlar av!
Ja dem jag köpte är jävligt goda. Köpte två olika i tre sorters utförande och dem jag har två av så att säga är godare än de flesta märkescigarrer jag rökt. Fast mina två absoluta vaforiter hittills är fortfarande Cohiba Behike samt Romeo y Julieta Churchill!

Jasså? Det hade jag ingen aning om. Fan vad ballt.

Tillbaka
Topp