Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kort vecka iallafall! Jag hoppas på balkongväder hela påskhelgen.Vardag igen....
Någon har sparat goa garrar, den där är slut nu typ överalltToppen väder!
Är det så? Jag har 2-3 kvar och tänkte beställa nya snart men kanske får leta efter annat dåNågon har sparat goa garrar, den där är slut nu typ överallt
Japp, tyvärr..... hittar inte på hyllan någonstans här i Svedala iaf ^^ Short Churchill finns lite här och var dock fast det blir inte helt samma grejj...Är det så? Jag har 2-3 kvar och tänkte beställa nya snart men kanske får leta efter annat då
RoY Short Churchills. Grymma.Hallå!
Har provat mig igenom en del cigarrer under ett par år men av olika anledningar har jag inte unnat mig att sitta ned med en cigarr på ett tag. Är nybörjare i sammanhanget. Har en del undanstoppat så det är dags att börja njuta av våren men funderar lite....
Av det jag testat är Romeo y Julieta Wide Churchills favoriten. Vad borde jag prova för något framöver?
Framförallt intresserad av något i den stilen men gärna annat man måste testa.
Gärna också något som är i samma stil som Wide Churchills men som man hinner med om man inte har så lång tid att avvara. Det senare kanske inte är så lätt att få till.
Ännu bättreHar du sett detta? https://www.kindcigars.se/manadens-hellada/manadens-hellada-mars-rocky-patel-hamlet-2020-toro-20p
Bra pris på en låda Hamlet hos Kind Cigars denna månad!