• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

Funderar på att köpa ett stinky askfat 180mm 210mm ser stort ut för att ha på bordet när man röker, någon här som har erfarenhet av detta askfat?
Screenshot_20210311_214611_com.android.chrome.jpg

Funderar på att köpa ett stinky askfat 180mm 210mm ser stort ut för att ha på bordet när man röker, någon här som har erfarenhet av detta askfat?
Screenshot_20210311_214611_com.android.chrome.jpg
Jag kör detta och är jättenöjd. Stort, ja, men askan blåser inte iväg om man sitter ute + att man inte behöver tömma det hela tiden, gömmer bort det i ett hörn bara, ymmv, min högst subjektiva uppfattning :cigar:

Men suck... Drog till Kitch´n i helgen för att köpa på mig en till plastidorlåda, men dom säljs inte längre!
Ni med platidorer där ute, vad kör ni på för lådor?

Hallå!

Har provat mig igenom en del cigarrer under ett par år men av olika anledningar har jag inte unnat mig att sitta ned med en cigarr på ett tag. Är nybörjare i sammanhanget. Har en del undanstoppat så det är dags att börja njuta av våren men funderar lite....

Av det jag testat är Romeo y Julieta Wide Churchills favoriten. Vad borde jag prova för något framöver?
Framförallt intresserad av något i den stilen men gärna annat man måste testa.
Gärna också något som är i samma stil som Wide Churchills men som man hinner med om man inte har så lång tid att avvara. Det senare kanske inte är så lätt att få till.

Tillbaka
Topp