Har precis kommit till Sverige. Handlat på Cubano.seHört mycket bra om dessa, men går dom att få tag på i Sverige eller är det import som gäller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har precis kommit till Sverige. Handlat på Cubano.seHört mycket bra om dessa, men går dom att få tag på i Sverige eller är det import som gäller?
Grymt, ska spanas! Jag handlar mest från Kind Cigars och Brobergs, så tenderar att missa en del på andra sidor.Har precis kommit till Sverige. Handlat på Cubano.se
Kul att kunna vara till assistans!Tack för heads-up!
Det blir nog en låda
Jag kör detta och är jättenöjd. Stort, ja, men askan blåser inte iväg om man sitter ute + att man inte behöver tömma det hela tiden, gömmer bort det i ett hörn bara, ymmv, min högst subjektiva uppfattningFunderar på att köpa ett stinky askfat 180mm 210mm ser stort ut för att ha på bordet när man röker, någon här som har erfarenhet av detta askfat?
Finns ju även mindre varianter.Funderar på att köpa ett stinky askfat 180mm 210mm ser stort ut för att ha på bordet när man röker, någon här som har erfarenhet av detta askfat?
Clas Ohlson, Rusta, JulaMen suck... Drog till Kitch´n i helgen för att köpa på mig en till plastidorlåda, men dom säljs inte längre!
Ni med platidorer där ute, vad kör ni på för lådor?
Den där låter intressant, får testa! Har du fler rekommendationer som liknar de här?Myser i badbaljan med en Hoyo de Monterrey Regalos 2007. Som att röka gräddkräm. Gott skit!
Stiligt cigarrstöd! Var hittar man sånna? Får en känsla av att jag frågat förut...Same-same...