Ser ut som den svällt upp vid 1/3 o täckblad spruckit?Glad påsk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ut som den svällt upp vid 1/3 o täckblad spruckit?Glad påsk
Japp, pluggad som fan fast den tog sig sista 1/3 delenSer ut som den svällt upp vid 1/3 o täckblad spruckit?
Varför har du en behållare med dippsås i humidoren? Ser ut som typ garlicFyllde på lite i Kongohumidoren och firar in påsken med en brickhouse.
fyllig men tam i akt 1
Grädde, nötter och choklad i akt 2
Jag har haft lite för lite fukt... tog det som fanns och fyllde med bomull och hällde på silverjon-vatten... men nu har jag en fuktare till och 3 påsar i så nu har jag fått upp fukten igen och kan rensa dippakålarnaVarför har du en behållare med dippsås i humidoren? Ser ut som typ garlic
Serena corona?Spenderar påskdagen med en av mina absoluta favoriter.
Dra ett pm annars så kan du få min adress och skicka över pinnarna. Kan vara kul för dig att få fylla på med nytt. Självfallet står jag för fraktenDet är likadant varje vår; jag kommer ihåg att jag har en massa, (det finns mer...) numera vällagade cigarrer i gömmorna.
Om man skulle ta sig i kragen och blossa lite mer i år?
Första April har redan varit...Dra ett pm annars så kan du få min adress och skicka över pinnarna. Kan vara kul för dig att få fylla på med nytt. Självfallet står jag för frakten
Stämmer! Var rätt blåsigt idag, så kände att ett lite mindre format passade bättre. Annars brukar jag oftast köra robuston.Serena corona?
Jag tog en CUSANO BUNDLE SELECTION CORONA den var riktigt bra! Verkligen riktigt bra. Ska ta en till i morgon och är den lika bra kommer jag fylla det lilla jag har plats för med dom....Stämmer! Var rätt blåsigt idag, så kände att ett lite mindre format passade bättre. Annars brukar jag oftast köra robuston.
Ser att Brobergs säljer Cusano Connecticut, i ungefär samma prisklass som Matilde. Plockar nog ett par nästa gång jag har vägarna förbi.Jag tog en CUSANO BUNDLE SELECTION CORONA den var riktigt bra! Verkligen riktigt bra. Ska ta en till i morgon och är den lika bra kommer jag fylla det lilla jag har plats för med dom....
Har några favoriter. Matilde Serena (postad en bit upp på sidan), Rocky Patel 1999, Drew Estate Undercrown Shade, Camacho Connecticut... Gillar den milda, nötiga smaken i connecticutcigarrer. Sen är Steffos robusto ruskigt god också! Har i princip en humidor med alla trogna favoriter och en med lite blandat att testa (samt en med kubaner, men plockas inte så mycket ur den då dom ska få ligga till sig ett tag). Förhoppningsvis blir det ett bra cigarrår med många experiment!Utan att läsa igenom de 459 sidorna i tråden; vad har ni för favoritcigarr, samt varför? (Bonusfråga, vilken är er värsta cigarr?)
Min nuvarande favorit är nog Ramon Allones Small Club Coronas. Mycket och god smak/karaktär. Osar kvalitet på något sätt, och tar inte en evighet att röka.
Värst var nog en Montecristo Open... regatta? Vedervärdig.
CUSANO BUNDLE SELECTION CORONASer att Brobergs säljer Cusano Connecticut, i ungefär samma prisklass som Matilde. Plockar nog ett par nästa gång jag har vägarna förbi.
Håller med! Finns grymt mycket bra för under hundralappen.CUSANO BUNDLE SELECTION CORONA
den är bra, jäkligt bra! Finns ärligt talat ingen anledning att köpa något dyrare...