Whitevalley
Basic
Dagens skörd, blir nog ett par till imorgon nu när man fått upp suget! 
Tack för all hjälp!
Tack för all hjälp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen!Dagens skörd, blir nog ett par till imorgon nu när man fått upp suget!
Tack för all hjälp!
![]()
Uppskattar verkligen att du skriver ett par rader och delar med dig MEN lägg gärna upp en bild där man ser gördeln. Nu får man lixom gissa vad du köptDagens skörd, blir nog ett par till imorgon nu när man fått upp suget!
Tack för all hjälp!
![]()
Ursäkta en lekman!Uppskattar verkligen att du skriver ett par rader och delar med dig MEN lägg gärna upp en bild där man ser gördeln. Nu får man lixom gissa vad du köpt![]()
Bra blandning!Ursäkta en lekman!
Dagens skörd blev,
1 x Partegas Shorts & 1 x Serie D No 4
1 x Ramon Allones small club coronas
1 x Juan Lopez Seleccion No 2
1 x Montecristo Petit Edmundo
Skoj, rökte precis den där i helgen. Vad tyckte du?
Jag tyckte den var väldigt len och mild faktiskt, passade mig rätt bra! Mycket nöjd!
Du då?![]()
Tackar! Verkligen min typ av cigarr, farsan gillar lite mildare men skulle överraska mig med en, den blev denna!
En av mina favoriter! Köpte med en låda från Kuba, har några kvar...![]()
Cohiba maduro
Vi har "uppehåll". Förra veckan var ju grym med över 30 grader men nu nör man ska på semester sår det klart det ska pissa nerFan nu blir jag sugen på en cigarr också, regnar![]()
Lider med dig. Har precis lagt 5,5k och ska lägga ytterligare ca 4k på hojen...kunde göra annat för dem pengarna.Surt, sitter och kollar va fan man ska sälja av för pinnar, ac-kompressor rasade på bilen. 18 papp när den är klar i veckan. Kul
Det doftar jävligt gott i iallafall.
Jag har stuga utanför Katrineholm!Sitter här med en god cigarr och funderar om vi skulle kunna styrt upp en bra herf/GTG. gått ihop några från tråden här. En dag med massa cigarrer, grillat, rom och klockor.
Har nån en stuga och vill vara värd så vore det jävligt skoj!!
Allmänt förkunnande eller ställer du upp?Jag har stuga utanför Katrineholm!
Jag har stuga utanför Katrineholm!
Jag ställer upp!Absolut körbar avstånd. finns det bara en grill så!! Sugen att husera en herf?
Jag ställer upp!
Vi kan planera i veckan!