• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

Dagens skörd, blir nog ett par till imorgon nu när man fått upp suget! :)
Tack för all hjälp!
image.jpg

Och på förekommen anledning presenterar jag dagens shopping
image.jpg
RyJ - Churchill är en av mina favoriter, likaså Partagas - Serie D No4. CAO Brazilia är som jag tidigare skrivit en garre som stinker hästbox men smakar underbart och mycket!
H.Upmann blev det för att @BOTL brukar posta från dessa och att valet föll på Magnum var helt ärligt för att det var säljarens rekommendation. Och han försökte aldrig med Davidoff ;)
Till sist lilla RyJ - Sport Largos som varken är sportig eller stor/bred men jag ville ha nått litet och snabbt att inviga semestern med :cool::happyhappy:;)

Blev en riktigt sen middag = kl 23:15 så nu njuter jag av mina första semestertimmar med "den lille" i soffan, inomhus(!) vilket kag ALDRIG gjort tidigare och inte kommer göra igen ;)
image.jpg
Ska dricka lite 15 årig Plantation till garren nu.

Nu har det lugnat sig med regnet här, men jag tänker inte sätta mig ute i halvkylan den här tiden på dygnet, när jag ska jobba i morgon...

Surt, sitter och kollar va fan man ska sälja av för pinnar, ac-kompressor rasade på bilen. 18 papp när den är klar i veckan. Kul :mad:

Det doftar jävligt gott i iallafall.

Surt, sitter och kollar va fan man ska sälja av för pinnar, ac-kompressor rasade på bilen. 18 papp när den är klar i veckan. Kul :mad:

Det doftar jävligt gott i iallafall.
Lider med dig. Har precis lagt 5,5k och ska lägga ytterligare ca 4k på hojen...kunde göra annat för dem pengarna.

Sitter här med en god cigarr och funderar om vi skulle kunna styrt upp en bra herf/GTG. gått ihop några från tråden här. En dag med massa cigarrer, grillat, rom och klockor.
Har nån en stuga och vill vara värd så vore det jävligt skoj!!

Tillbaka
Topp