Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Montecarlos?cuba cola och en tunnis
Ja, första för mig. Helt klart en sötma (något jag gillar) med ceder och karamell. Inte alls dumMontecarlos?
Jag har deras Sublimes och Bhk 56, men vetitusan vad jag ska tycka. Du är nöjd?Fyller på humidoren...
Och passar på att testa COH Custom Rolled Piramides...
En väldigt trevlig bekantskap må jag säga!
Jag kör denna och är helt nöjd. Fina snitt och väldig gedigen känsla.Tjena. Bad, förra året, om lite råd kring vilken snoppare jag skulle ha. Köpte då en xikar xi1. Mycket nöjd med denna men skulle nu vilja komplettera med en v-cut. Vad ska man då köpa?? Är xikar vx2 något att sikta in sig på? Har ni andra tips och favoriter??
Alltså nu har jag bara rökt 1st COH Custom Rolled - 56 och 3st COH Custom Rolled - Piramides. Tycker de smakar riktigt mycket och riktigt gott. Har väl åsikter kring konstruktionen men generellt klart godkänt.Jag har deras Sublimes och Bhk 56, men vetitusan vad jag ska tycka. Du är nöjd?
Ja, exakt den jag kikat på. Kanske blir ett köp då.Jag kör denna och är helt nöjd. Fina snitt och väldig gedigen känsla.
Den är verkligen jättebra och inget du kommer ångra. Verkar vara slutsåld på många ställen.Ja, exakt den jag kikat på. Kanske blir ett köp då.
Kör https://www.cigarrummet.com/kategori/vcut.html mest för att min tändare är colibri. Kvalité som gör sitt jobb. Nöjd.Tjena. Bad, förra året, om lite råd kring vilken snoppare jag skulle ha. Köpte då en xikar xi1. Mycket nöjd med denna men skulle nu vilja komplettera med en v-cut. Vad ska man då köpa?? Är xikar vx2 något att sikta in sig på? Har ni andra tips och favoriter??