Vart har du handlat ifrån?Hämtat sista delen av leveransen, nu är jag redo för semestern
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vart har du handlat ifrån?Hämtat sista delen av leveransen, nu är jag redo för semestern
COH - Cigars of HabanosVart har du handlat ifrån?
Ok. Inga etiketter ang rökning osv …därav min undranCOH - Cigars of Habanos
Yepp, slipper de när man köper utrikesOk. Inga etiketter ang rökning osv …därav min undran
Pris då? Bättre utrikes?Yepp, slipper de när man köper utrikes
Förvann det när du drog av den med handen?
Kommer dessa ”kristaller ” pgr lagring eller?
Ja. Det såg inte ut som mögel. Kom så från affären.Förvann det när du drog av den med handen?
Då är det bara ett gott tecken!Ja. Det såg inte ut som mögel. Kom så från affären.
Är tändaren en St Dupont? Gasdriven sådan?Avrundade en fantastisk kväll igår med denna. Mycket bra! Ingen aning om årgång eller modell men den var enastående!
Japp, en vintage köpt på Tradera för snart tio år sedan. Servad 2014 hos Dupont så den funkar mer eller mindre som en my tändare då de bytte hela innanmätet.Är tändaren en St Dupont? Gasdriven sådan?
Snyggt! Och gasdriven?Japp, en vintage köpt på Tradera för snart tio år sedan. Servad 2014 hos Dupont så den funkar mer eller mindre som en my tändare då de bytte hela innanmätet.
Japp, gasdriven.Snyggt! Och gasdriven?