Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad tycks, jag har inte testat den än.Hoyo de Monterrey San Juan
![]()
Mycket bra! Gillar storleken faktiskt. Smakmässigt skulle jag säga choklad/söt med lite bitter eftersmak första halvan. Du får testa o recensera här!Vad tycks, jag har inte testat den än.
Visst??Den bästa hitills!!! Partagas Serie D No 4!!!![]()
![]()
Ja! Helt galet bra!Visst??
Det där ser trevligt ut!Den bästa hitills!!! Partagas Serie D No 4!!!![]()
![]()
En liten stenby ca 4 timmar från Marseille. Tar 2,5 timma till Barcelona härifrån. Rekomenderar starkt om man vill hyra och komma ifrån turismen!Det där ser trevligt ut!
Ny favorit!
![]()
Carlos André Corona.Nu blev jag nyfiken. Vad är detta? Hur smakar den?
Carlos André Corona.
Smakar milt, nästan lite gräddkola.
Köpt hos Brobergs!Blev mycket nyfiken. Finns det svensk återförsäljare månntro?
Låter magiskt.. Ska provas!Carlos André Corona.
Smakar milt, nästan lite gräddkola.
USA kommer förstöra, precis som dom förstört resten av världen.OT:
Vad tror ni experter händer med cigarrmarkanden nu när Kuba och USA tinar upp sin relation?
Bättre priser och tillgång eller större konkurrens om grejerna eller inget alls?
OT:
Vad tror ni experter händer med cigarrmarkanden nu när Kuba och USA tinar upp sin relation?
Bättre priser och tillgång eller större konkurrens om grejerna eller inget alls?
Läste om de varumärkesproblem som uppstår nu då det har uppstått cigarrmärken (tex Cohiba) med samma namn i USA under tiden.OT:
Okej,
Nu har jag köpt en humidor, har insett att jag såhär långt uppskattar lite mildare cigarrer, ex. Carlos André, Griffins eller Avo.
Nu undrar jag om någon har tips på cigarrer jag borde köpa för att påbörja en uppfyllnad av humidoren. Det kanske till och med är så väl att någon känner för att skicka något roligt?(Självklart mot betalning)
All hjälp uppskattas!