Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spännande! Släng gärna upp en bild på godsakerna, så vi vet vad som kommer!Idag kommer mitt första prenumerationspaket från kindcigars…. Ska bli spännande att se vad jag jag tycker och om jag hinner röka fler än jag får innan jag får nästa laddning
Jag lovar, kom inget idag så jag sätter mina pengar på att jag får dom i morgonSpännande! Släng gärna upp en bild på godsakerna, så vi vet vad som kommer!
Nu kom det…Spännande! Släng gärna upp en bild på godsakerna, så vi vet vad som kommer!
sjysst! är det guld eller silver abonemanget?Nu kom det…
känns ju bra men hade redan några hoyo i humidoren.
det kom även en Miljöpartipåse i tyg och ett whisky provarglas med. Vilket i sig är trevligt
ger detta 5/5
Jag tog silver men guld är ju ännu bättre, men jag fegar lite i börjansjysst! är det guld eller silver abonemanget?
Ta en?Man blir ju inte mindre sugen på att ta sig en cigarr…
Jag använder min lokala matbutik som skafferi, dvs har oroväckande lite saker hemma och handlar det slm behövs ej hållbart, jag vet…) Jobbar på samma sätt med cigarre.. har ingen humor hemma utan besöker anpassat lokal när andan faller på. Är på en fucking ö just nu utan handel