Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha! Måste hålla koll efter denna när jag åker runt i krokarnaFärdiga med pyntet men fortsätter med cigarrerna
Blir det fler?Min första Rocky patel, inte så dum!
Nu har även jag laddat med några flerFredagsmys
Det blir det absolut, köpt ett gäng som ligger och Gottar till sig i humidorenBlir det fler?
Helt klart en favorit!RP San Andreas, lätt att tycka om
Var köpte du din?Rätt trevlig bekantskap ändå, Lost & Found Pepper Cream & Soda,
Ser nu att bilden blev lite suddig, men det speglar cigarren rätt bra, fick liksom aldrig igång draget, men känner klara toner av just Peppar, Grädde och Cola...
tjena, den kom med månadens abonnemang hos KindCigars.se (jag kör silver abonnemanget) vet inte vart den säljs. men jag har en till som ligger tills sig lite där hemmaVar köpte du din?