Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet någon varför denna garre hade gröna prickar på sig? Var så från butiken.
Inte bergis, men det är väl klorofyll som hängt kvar efter fermenteringsprocessen?Vet någon varför denna garre hade gröna prickar på sig? Var så från butiken.
Syns på sista bilden.
Ja det låter ju rimligt. Läste nått om vattendroppar alt överfuktad men din teori låter mest troligt.Inte bergis, men det är väl klorofyll som hängt kvar efter fermenteringsprocessen?
Inte bergis, men det är väl klorofyll som hängt kvar efter fermenteringsprocessen?
Har för mig att du DayDream har rätt men också att det inte påverkar garren. Tyvärr har jag ingen källa att hänvisa tillJa det låter ju rimligt. Läste nått om vattendroppar alt överfuktad men din teori låter mest troligt.
vas tyckte du om den där?Olika märken men ändå färgmatchat
Nu frågade du inte mig, men för mig är den förmodligen i topp tre!vas tyckte du om den där?
Jag hade en sån och rökte i ca 10 minuter innan jag var tvungen att fimpa… men ska köpa någots tillNu frågade du inte mig, men för mig är den förmodligen i topp tre!
Tycker att alla Matildes cigarrer är ruskigt bra!Jag hade en sån och rökte i ca 10 minuter innan jag var tvungen att fimpa… men ska köpa någots till
Jag tycker den är bra. Det är ingen komplex cigarr men god när man vill ha ngt lätt. För mig är det lite årstidsberoende. Så här under kallare årstid får jag inte ut riktigt samma njutning av en cigarr och då tycker jag ngt lättare passar fint.vas tyckte du om den där?
drog precis iväg en beställning…In och handla, fyll varukorgarna och vänta till natten innan ni checkar ut
Men 20% på KC är ju tex puros standard priserIn och handla, fyll varukorgarna och vänta till natten innan ni checkar ut