• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

Om du bara ska ha 5 - 10 skulle jag rekommendera en sådan till att börja med https://www.puros.se/fuktstyrning/humidorpase-xl-habanos.html

”Denna återförslutningsbara humidorspåse från Habanos håller dina cigarrer i perfekt skick i upp till 90 dagar”
Inte för att verka otacksam, uppskattar verkligen all hjälp, men jäklar vilken ful produk!!:woot:
Förstår hur du tänker men jag föreställer mig nått lite mer permanent. Tanken va mer om det är ”bättre” att ha en större låda så luften ”har plats cirkulera” eller nått sånt holks pokus eller om det räcker med en liten låda som ganska precis rymmer cigarrerna och fuktaren?

Inte för att verka otacksam, uppskattar verkligen all hjälp, men jäklar vilken ful produk!!:woot:
Förstår hur du tänker men jag föreställer mig nått lite mer permanent. Tanken va mer om det är ”bättre” att ha en större låda så luften ”har plats cirkulera” eller nått sånt holks pokus eller om det räcker med en liten låda som ganska precis rymmer cigarrerna och fuktaren?
Ja antingen en färdig sådan påse eller en tätslutande matanpassad låda med boveda påse.

jag har en humidor och en stor zip påse med boveda.

Ska det va fint så kostar det.

God fortsättning BOTL:s
D646BA9F-F230-439C-AF02-5572963F2120.jpeg

RP är bra. Har inte provat Söta kakor men tänkt beställa iom att de hajpat den så mkt på KC men skippar det nu
Ja å denna RP var någon vintage 1992 historia 🤷🏻‍♂️ riktigt trevlig faktiskt å jag kommer köpa en näve till.

Söta kakor såg vi också fram emot men den var verkligen genomgående intetsägande.

Tillbaka
Topp