• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

Belöning efter skogsarbete
A64469ED-076C-4187-941E-4E104972BD35.jpeg

Fick inga tips på bra nybörjarcigarrer, så min andra cigarr blev en Camacho Connecticut Robusto, gillade denna mycket, trevligare än min första Cohiba Exquisitos 🙂.

IMG_20220422_190824.jpg
Sorry missat ang tips. Cohiba är mitt favoritmärke men skulle ej rekommendera det till nya cigarr njutare.
Ett par tips förutom den milda krämiga goa pinnen du puffar just nu är :

Partagas Milles Fluer
Montecristo Opn serien (finns flera st olika)
H. Upman half corona
Romeo julietta Belvederes

här finns oxå en del till samt lite att läsa om cigarrerna

Happy smoke 💨

Sorry missat ang tips. Cohiba är mitt favoritmärke men skulle ej rekommendera det till nya cigarr njutare.
Ett par tips förutom den milda krämiga goa pinnen du puffar just nu är :

Partagas Milles Fluer
Montecristo Opn serien (finns flera st olika)
H. Upman half corona
Romeo julietta Belvederes

här finns oxå en del till samt lite att läsa om cigarrerna

Happy smoke 💨

Tack för tipsen 🙂. Sinnebilden av en cigarr har för mig alltid varit en Cohiba Churchill (om dom nu heter det?) men denna Camacho var riktigt god och trevlig.

Tack för tipsen 🙂. Sinnebilden av en cigarr har för mig alltid varit en Cohiba Churchill (om dom nu heter det?) men denna Camacho var riktigt god och trevlig.
Inga problem. Ta det lugnt o pröva dig fram. Utveckla din palett osv innan du kanske ge dig på de lite mer kraftfullare pinnarna. De kommer mer till sin fulla rätt när man är lite mer van så att säga

Testar Hildagos som är typ som en Wide i strl. Trevlig påkostad pinne med tydliga härliga cedertoner på typiskt RJ vis. Mkt blommiga smaker med en lång eftersmak med toner av rostade nötter, parfymerad ton liksom. De är färska ännu okt -21. Kommer utvecklas till perfektion 👌🏻
6AE4286B-DB78-4941-988E-568014CCE793.jpeg

Tillbaka
Topp