Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förstått att plume är mögel, men hoppades på att det kanske är någon godartad typ av mögel. Hur kommer det sig att endast en typ av cigarr har blivit påverkad i humidoren? Som sagt använder jag Bovedapåsar i en väldigt tät låda, trodde inte att risken för mögel fanns då.Plume ÄR mögel. Det är en myt att det ska vara ett tecken på välmående cigarrer utan snarare nåt som cigarrförsäljare har haft som en ursäkt för att kunna sälja mögliga cigarrer.
Går att läsa på bland annat här: https://bespokeunit.com/cigars/plume/
Dock är plume ytligt mögel, så går det att borsta bort så är det nog inte hälsofarligare än att röka själva cigarren.
Se det lite som cigarrernas tropical dials! Tekniskt sett förstörda produkter som marknadsförs som premium!
Oroa dig inte. Ta upp garren, dra försiktigt av möglet och lägg tillbaka den. Oroa dig först när det är grönt mögel som dessutom är genomgående.Förstått att plume är mögel, men hoppades på att det kanske är någon godartad typ av mögel. Hur kommer det sig att endast en typ av cigarr har blivit påverkad i humidoren? Som sagt använder jag Bovedapåsar i en väldigt tät låda, trodde inte att risken för mögel fanns då.
Kul med en humidor
Kul med en humidor
Du bör köpa större boveda pack till den.
Bifogar en tabell som kan hjälpa att bilda en uppfattning om dom.
Yes, testat några. Mest prisvärda skulle jag inte klassa de som men absolut rökbaraHoppas det inte är att svära i kyrkan. Men var inne på Brobergs idag och plockade lite fina pinnar. Vid kassan sålde de sina egna, som den här Brobergs Arcadia, Petit Corona. Maskinrullad. Kostade 20 spänn. Köpte ett par.
Och det är lätt den mest prisvärda cigarr jag testat! Riktigt bra! 20 spänn!
Nån annan som testat?