Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De där minns jag som mycket trevliga. Har en låda i min lagringshumidor som det kanske snart är dags att nalla från
Trevlig helg
Den är helt okej men ganska enformig. Men du behöver inte lagra vidare utan njutDe där minns jag som mycket trevliga. Har en låda i min lagringshumidor som det kanske snart är dags att nalla från
Ahh…de har verkligen utvecklats till det bättre. Har lådor ifrån början när de släpptes hösten 2018 tror jag… En helt annan cigarr nu. Mer lugn o mkt mer njutbar. De gifter sig magiskt bra med en skvätt romDe där minns jag som mycket trevliga. Har en låda i min lagringshumidor som det kanske snart är dags att nalla från
Om du får tag på bra priser när det kommer till kubaner så köp allt du kan. Det är väldigt slut och tydligen 2 års väntan på kubanska cigarrer snart och priserna kommer dubblas inom snar framtid.Har ett nyfunnet cigarrintresse, började så sent som för några veckor sedan. Riktigt avslappnande att få ~60 min lugn och ro på balkongen! Ska en sväng till Åland längre fram i sommar, nån som vet om det finns cigarr på taxfree vanligtvis?
Helt rätt. Sverige har väll lite bättre förutsättningar att få in kubaner men jag vet att länder i Asien tex har supersvårt och där har priserna redan skenat och fake cigarrer flurerar ytterligare. Så man ska ju akta sig för att köpa från halvdassiga sidor utomlands etcOj! Är det så illa?! Vet att många tillverkare har svårt för leveransen men trodde inte det skulle dröja två år bra tillfälle att prova lite annat än hypade kubaner då kanske?
Dubbla priser kommer det inte bli. Men…prisökningar o framförallt på LE samt hela Cohiba sortimentet. En del handlare har redan höjt sina priser.Om du får tag på bra priser när det kommer till kubaner så köp allt du kan. Det är väldigt slut och tydligen 2 års väntan på kubanska cigarrer snart och priserna kommer dubblas inom snar framtid.
Pratade med Brobergs häromdagen och helt rätt. Priserna kommer nog inte dubblas men det är inte omöjligt enligt honom med tanke på vad som händer. Vi är så små o Sverige och om stora länder suger ut utbudet så kommer priserna fortsätta stiga på cigarrer. Men det gäller som sagt främst kubaner och LE och Cohiba som du säger. Ingen vet ju vad som händer om 6 månader om inflationen fortsätter på bristvaror.Dubbla priser kommer det inte bli. Men…prisökningar o framförallt på LE samt hela Cohiba sortimentet. En del handlare har redan höjt sina priser.
Brobergs har ju in princip dubbla priser mot alla andraPratade med Brobergs häromdagen och helt rätt. Priserna kommer nog inte dubblas men det är inte omöjligt enligt honom med tanke på vad som händer. Vi är så små o Sverige och om stora länder suger ut utbudet så kommer priserna fortsätta stiga på cigarrer. Men det gäller som sagt främst kubaner och LE och Cohiba som du säger. Ingen vet ju vad som händer om 6 månader om inflationen fortsätter på bristvaror.
Sant santBrobergs har ju in princip dubbla priser mot alla andra
Hörde också det från Benjamin på Puros....likt Rolex sitter de å scoutar prisutvecklingen i alla länder de finns i å justerar därefterVad säger ni om nyheten om att Cohiba kommer prissättas i enlighet med deras HK-priser? Alltså att Cohiba-priserna kommer tredubblas här i Europa inom kort?
Förbaskat trevlig denna. Krämig o rund hela vägen i mål. Brann rakt o med bra go tjock rök samt lagom lätt i draget. Styrkan tilltog mer under 2/3 delen. Väldigt nöjd.Likt de övriga 2 i Linea de Oro serien kommer även dessa Dianas i en exklusiv förpackning.
Har tidigare testat en Hidalgos som jag uppskattade. Den lådan kommer dock få gotta till sig ett tag till.
Inledningsvis mkt trevlig med krämig, rund och förhållandevis ganska mild o lugn. De är ändå hyfsat färska ännu även om tobaken är topp och cigarren i sig är påkostad. Så mkt lovande ändå