Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klicka hem en sånhär: https://www.puros.se/cigarr-tillbeh...r-fukt/ovrigt/perfect-draw-cigarrverktyg.htmlKvällspromenad och första gången jag provar Montecristo no. 5.
Lite trög i draget och inte så kraftig rök, men smakerna är mycket mjuka och harmoniska, tobak, trä och nötter, och en trevlig sötma i eftersmaken.
Klicka hem en sånhär: https://www.puros.se/cigarr-tillbeh...r-fukt/ovrigt/perfect-draw-cigarrverktyg.html
Så gott som obligatorisk om man röker mycket kubaner.
Jag röker mest NC, men har haft generellt oflyt med de kubaner jag röker då säkert varannan är trög i draget. Perfect Draw löser det problemet riktigt bra!Jag har sett dom men inte provat, nu röker jag ju inte så mycket cigarrer över huvud taget men det kan nog bli ett köp .
Grattis till avkomman
Denna var god, men brann snett första halvan så fick korrigera en hel del. Nu verkar det ha ordnat sig dock.
Firar att man blivit farsa för 3:e gången och till detta tillfälle passar den utmärkt!
Tack! Man blir alltid tagen av hur jäkla små dem är i början och hur snart 5 och 7 åringen blir väldigt stora helt plötsligt.Grattis till avkomman
Så är de verkligen. Grabben fyllde 9 år förra veckan, dottern 6 i maj och jag 38 IDAGTack! Man blir alltid tagen av hur jäkla små dem är i början och hur snart 5 och 7 åringen blir väldigt stora helt plötsligt.
Bra val, gillar RP 1999 skarpt! Sjukt prisvärda i min mening. Även Matilde är ruskigt bra grejer om man vill testa NC.Dessa vintage RP är rätt så bra faktiskt. Blir till att beställas ett par lådor nu när kubanerna blivit dyrare å mer svåråtkomliga.
Den var som sagt god och kommer inhandlas lådvis men jag tror jag gillar 1992 bättre, köpte följande för att testa innan jag beställer lådorBra val, gillar RP 1999 skarpt! Sjukt prisvärda i min mening. Även Matilde är ruskigt bra grejer om man vill testa NC.
RP 1999 juniors är vad jag röker mest under vinterhalvåret. Överraskande bra trots formatet.
Arkivbild:
Bara testat 1992 som juniors och var inte jätteimpad. Större format kan säkert vara godare, så borde nog testa nåt sånt!Den var som sagt god och kommer inhandlas lådvis men jag tror jag gillar 1992 bättre, köpte följande för att testa innan jag beställer lådor
Jag handlar mest på Kind Cigars, framför allt pga bra utbud av RP, Matilde och andra trevliga märken.Rocky Patel är en lite av en favorit måste jag säga.
Får man fråga var ni väljer införskaffa era cigarrer ? Förstår det kan variera, men mestadel ? Varför just där?
Har rökt både Cohiba och Montecristo shorts förut. Det är ju snarare cigariller än cigarrer. Fina förpackningar, dock!Cohiba och Montecristo släpper short fillers för att fira kaninåret.
Cohiba And Montecristo Humidors Celebrate Year Of The Rabbit With Cuban Shorts | Cigar Aficionado
Two humidors—one Cohiba and the other Montecristo—are loaded with dozens of Shorts, small-format, machine-made cigars, and both boxes are covered in a high-gloss lacquer finish decorated with the Chinese Zodiac motif. | Cigar Aficionadowww.cigaraficionado.com
Ja tack, PM kommer
Första på ca 2 veckor
Någon som vill köpa 1 Dianas, 1 Hidalgos, 1 Nobles för 1000:- ?