• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cigarrtråden

Antoine

Omega
Bastutändar pinnen!
FC6571D0-9120-45C0-ACF5-F8242A62D86D.jpeg
 

A.K.

Omega
Första Arturo Fuente jag testar. Denna följde med hela vägen från Schweiz när jag besökte farsan i höstas. Den var något för kryddig för min smak. Annars perfekt konstruktion. Synd att det är ett dyrt märke hade annars varit kul att utforska lite mer.
PXL_20230524_101222819~2.jpg
 
Senast ändrad:

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
150kr/st låter sjukt dyrt för dessa. Var köper du? Är det robusto?
Köpte de här igår on the go i en turkbutik och noterade att de hade skrivit nya prislappar på samtliga lådor i humidoren. Tidigare två gånger jag köpt Perdomo har det varit från Roberts Tobak i Birkastan å då har det verkligen inte varit till detta pris.
Aa robusto.
 

A.K.

Omega
Köpte de här igår on the go i en turkbutik och noterade att de hade skrivit nya prislappar på samtliga lådor i humidoren. Tidigare två gånger jag köpt Perdomo har det varit från Roberts Tobak i Birkastan å då har det verkligen inte varit till detta pris.
Aa robusto.
Lite roligt att dom säljer Perdomo i en sådan butik ändå. Brukar annars bara finnas gamla vanliga överprisade tråkkubaner.
 
Topp