Jag tycker de där är rätt ok ändå. Brukar försöka ha en ask ligga i humidorenFår se om det var bra köp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tycker de där är rätt ok ändå. Brukar försöka ha en ask ligga i humidorenFår se om det var bra köp.
Dem var rätt okej om man vill puffa en liten stund men jag föredrar dem klassiska.Jag tycker de där är rätt ok ändå. Brukar försöka ha en ask ligga i humidoren
Sannolikt min favorit.Partagas Serie E N02
Där finns allt lite godingarÄNTLIGEN, är man "betrodd" att skriva här. Efter att ha följt tråden länge kan jag nu börja interagera och förhoppningsvis bidra lite själv.
Det lär visserligen inte bli många pinnar innan vårkanten när det börjar bli balkongväder, men jag kan börja med att bjuda på en titt på humidoren.
En liten recension?
Tror jag skrivit nåt om denna tidigare i tråden?En liten recension?
Jovars..det var dock bara ett par år sedan jag gick och blev cigarrbiten, så jag försöker prova runt lite och gärna köpa åtminstone ett par stycken av samma för att kunna röka en i närtid och lägga undan den andra ett tag.Där finns allt lite godingar
Tack. Får försöka leta reda på rökverket själv och testa. Låter som en riktigt trevlig pinne.Tror jag skrivit nåt om denna tidigare i tråden?
men..ok. Som det mesta från Quai Dorsay så levererar även denna
Lena fina smaker med krämig o smakrik rök. Ändå mild fast med karaktär. Vanillj, ceder o citrus toner finns där. En favvo pinne
Välkommen till en av de skönaste trådarna härÄNTLIGEN, är man "betrodd" att skriva här. Efter att ha följt tråden länge kan jag nu börja interagera och förhoppningsvis bidra lite själv.
Det lär visserligen inte bli många pinnar innan vårkanten när det börjar bli balkongväder, men jag kan börja med att bjuda på en titt på humidoren.
Är väl ute att röka?
Bara pensionärer och diversearbetare som håller på med sånt, inte ens kiddsen tycker ju att det är coolt längre
Fiske och cigarrer är helt okej i min bok!Cigarrerna är kanske inte (i) fokus men ni fattar...