Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad röker du? Liknar min
Casarullad på Kuba för COH Cigars HK, deras lancero
Ska lägga några av de på lagring när jag kommer hem då jag tror de har fin potential att utvecklas över tid.
I förrgår blev det äntligen den omtalade damen i denna tråd sista halvåret nämligen Matilde!
Trodde faktiskt inte den skulle smaka något vidare men det var en trevlig upplevelse. Blir nog att köpa några till vid tillfälle.
Igår medan det grillades blev det en Rocky Patel Vintage 1999 som var riktigt god.
Nu sitter jag med magen full av hamburgare å kontemplerar över livet.
En billig rackare från Filippinerna som jag tar fram när det är minusgrader ute så jag kan avbryta om det blir för kalltVad röker du? Liknar min
Otroligt skönt!Skönt med semester? Skönt att kunna vara ute och röka utan att frysa häcken av sig , är lite avundsjuk på det, har haft uppehåll hela vintern, tror att jag rökte i oktober senast, kanske bra för hälsan dock .
Aa fattar. Hatar att behöva avbryta pga vädret, passar på att röka nu när jag är i tropikernaEn billig rackare från Filippinerna som jag tar fram när det är minusgrader ute så jag kan avbryta om det blir för kallt
Vad kör du för dinka till?
Bratten!Vad kör du för dinka till?