• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

En Maria Mancini från 2005.
image.jpg

Det finns bra budgetcigarrer och så finns det BRA budgetcigarrer.
Nötkräm och grädde. Jord och lite vitpeppar.

Dags att beställa cigarrer, bara en enda kvar i humidoren!
I brist på lokala butiker med cigarrer till salu, förutom OKQ8 måste jag beställa på nätet och då till min fråga:
Var brukar ni beställa från?
Släng gärna med något tips på en bra cigarr som passar till ett glas whiskey och klocksnack en sensommarkväll.

I brist på lokala butiker med cigarrer till salu, förutom OKQ8 måste jag beställa på nätet och då till min fråga:
Släng gärna med något tips på en bra cigarr som passar till ett glas whiskey och klocksnack en sensommarkväll.
Du borde röka bananskal med tanke på ditt nick :cigar:

Cigarrlagret brukar jag beställa ifrån. Kindcigars är ytterligare en bra svensk handlare och bra om du vill beställa lite sköna årgångsvarianter.
Vill du röra dig utanför Kuba har du JR och Humidor discount.
Sedan finns det en uppsjö av bra spanska handlare.

Tack för tipsen, ska kolla in dessa. Cigarrlagret har det blivit någon tidigare gång.

Lutar lite åt ett mellanpaket blandade cigarrer från kindcigars just nu. Någon som provat?

Tillbaka
Topp