B
Banankontakt
Guest
-
Senast redigerad av en moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha de va som jag trodde dåVet inte hur jag ska formulera mig men misstänker att apröv smakar likadant. Som du säger mer för jänkarna. endimensionell stark skit.
Va fan får en god stund skulle det ståAlltid lika kul när någon från en god stund av mina cigarrer.
Vad säger ni om Royal Danish? Någon som har några erfarenheter? Såg någon bak i tråden. Är de prisvärda?
Fick en jag la i humidoren. Någon boxpressad historia.
Rökt någon, helt ok, antagligen inget jag skulle köpt mer av, men beroende på vad så är de prisvärda imo då jag rökt liknande dyrare som varit betydligt tråkigare.Vad säger ni om Royal Danish? Någon som har några erfarenheter? Såg någon bak i tråden. Är de prisvärda?
Rökt någon, helt ok, antagligen inget jag skulle köpt mer av, men beroende på vad så är de prisvärda imo då jag rökt liknande dyrare som varit betydligt tråkigare.
Ja så dyrt skulle jag nog inte ens överväga dem, men short robuston för 65kr känns ändå helt okej.Det ska tilläggas att jag inte har stenkoll på prissättningen men den jag rökte kostade 200 kr cirka och då kostade en Montecristo 520 strax under 170 hos svensk handlare, en bra kuban får man för 80-100 kr till exempel en Partagas shorts..
Köper inte igen då jag inte tycker de är prisvärda.Vad säger ni om Royal Danish? Någon som har några erfarenheter? Såg någon bak i tråden. Är de prisvärda?
Mums! Half corona är för jävla trevlig!Svågern o jag kommer inte behöva köpa på ett tag.
![]()
Vad gör du i denna tråd då?!Röker inte, har inte råd med sådan lyx !
Svågern o jag kommer inte behöva köpa på ett tag.
![]()
Jag lurkar omkring lite överalltVad gör du i denna tråd då?!![]()

F-n, det går bra nu...Polaren kom med en present. Mums.
![]()
Haha blev förvånad när han kom med lådan. Togs tacksamt emot. Fick inte plats i humidoren dock. Blev tvungen att öppna lådan o lägga in cigarrernaF-n, det går bra nu...