Haha blev förvånad när han kom med lådan. Togs tacksamt emot. Fick inte plats i humidoren dock. Blev tvungen att öppna lådan o lägga in cigarrerna
Hatar när det blir så...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha blev förvånad när han kom med lådan. Togs tacksamt emot. Fick inte plats i humidoren dock. Blev tvungen att öppna lådan o lägga in cigarrerna
du verkar inte ha så dåliga polarePolaren kom med en present. Mums.
![]()
Lugnt bro, jag kan "hjälpa" digHaha blev förvånad när han kom med lådan. Togs tacksamt emot. Fick inte plats i humidoren dock. Blev tvungen att öppna lådan o lägga in cigarrerna
Haha!Lugnt bro, jag kan "hjälpa" dig![]()
Tack mannenDetsamma, snygg klocka![]()
30-90 minuter typ?!Rent tidsmässigt hur lång tid tar det ca att röka? Klart det beror på storlek etc men en uppskattning![]()
Man cave de luxePolarens rökrum
![]()
![]()
![]()
Så jävla chef!Polarens rökrum
![]()
![]()
![]()
Vad är dubbelbandad..?Fortsätter med dubbelbandad och portvin
![]()
Vad är dubbelbandad..?
Edit: Aha, regional-märkt?
Gillar skarp att se att de finns personer som vårdar den ädla konsten piprökning - tumme upp på den!Förkylningen släppte perfekt till helgen.
![]()
Vadå avundsjuk? Inte jag nää!Frukostcigarr i Puerto Banus, riktigt bra ställe detta. the Barber Club
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()