Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kan ju bli hur spännande som helstJag lurar på att helt enkelt gräva djupt i plastidoren och ta det som ligger underst, kan bli flipp eller floppmen tror så klart på vällagad flipp
![]()
Jag lurar på att helt enkelt gräva djupt i plastidoren och ta det som ligger underst, kan bli flipp eller floppmen tror så klart på vällagad flipp
![]()
Blev rätt nöjd när jag hittade en öppnad låda i bottenKan ju bli hur spännande som helst
Ikväll efter middag så kommer jag avnjuta en härlig Petit Corona från Bolivar. Någon med omnejd till Stockholm som är sugen på herf under påskhelg?
Hör och häpna.... Ta mig katten om det inte funkade att vrida på skruven, nu funkar dem.Exakt samma!![]()
Do it! Finns inget dåligt väder osvVa fan. Nu blev jag sugen. Ut på balkongen.
Jag har sol o sitter i lä så det blir varmt o skönt här ute. Det blir en sån här:Do it! Finns inget dåligt väder osvSamma devis gäller för grillning
![]()
Låter faktiskt jäkligt nice att sitta ute och njuta med svensk vårsol.Jag har sol o sitter i lä så det blir varmt o skönt här ute. Det blir en sån här:
![]()
Jag har faktiskt dålig koll på vad det är. Har haft dom i humidoren sedan i höstas. Väldigt gott måste jag säga. Rökte en Punch som kom i tub med @BOTL häromdan som var fantastisk!Låter faktiskt jäkligt nice att sitta ute och njuta med svensk vårsol.
Vad är det för variant av Punch? Punch är en av mina favoriter, har fått äran att testa ett par som kom i metalltub. Dessvärre är jag sjukt kass på vilken variant det var (har tuben kvar) men @BOTL vet nog vilken jag menar![]()
Jag har faktiskt dålig koll på vad det är. Har haft dom i humidoren sedan i höstas. Väldigt gott måste jag säga. Rökte en Punch som kom i tub med @BOTL häromdan som var fantastisk!
![]()
Till och med hunden är ute med mig![]()
Japp. Samma Churchills jag rökte med @BOTL häromdan. Galet gott!Skönt att se att jag inte är ensam om att inte kunna alla Punch
Ser jäkligt nice ut! Smart jycke som också passar på att njuta.
Så här såg min tub ut samt en något piggare jycke nu efter ett ben att gnaga på.![]()
![]()
Japp. Samma Churchills jag rökte med @BOTL häromdan. Galet gott!
Fin jycke! Vår (vi är hundvakter) är en gatukorsning från Chile som mamma räddade.
Låter som win win win win - korvfestival, Nacka, MC, balkong![]()
Precis hemkommen ifrån korvfestivalen ute vid nacka med respektive. Avslutar med en MC samt fika på balkongen![]()
Glömde fråga, är det en BP FF på handleden? Ruggigt snygg oavsett.Jag har faktiskt dålig koll på vad det är. Har haft dom i humidoren sedan i höstas. Väldigt gott måste jag säga. Rökte en Punch som kom i tub med @BOTL häromdan som var fantastisk!
![]()
Till och med hunden är ute med mig![]()
Yes! Det är en BP FFGlömde fråga, är det en BP FF på handleden? Ruggigt snygg oavsett.
Ruggigt snygg! Den skulle jag hemskt gärna klämma på vid en herf vid tillfälle.Yes! Det är en BP FFHär en gammal bild.
![]()
Absolut! Länken är väldigt trevlig o heter X71. Tyvärr saknas mikrojustering men det stör inte mig. Vi får planera en herf nu när vädret blir bättre. Ping @BOTLRuggigt snygg! Den skulle jag hemskt gärna klämma på vid en herf vid tillfälle.
Stillren och en länk som verkar vara riktigt nice.
Låter som en bra idéAbsolut! Länken är väldigt trevlig o heter X71. Tyvärr saknas mikrojustering men det stör inte mig. Vi får planera en herf nu när vädret blir bättre. Ping @BOTL
Ok, lite tråkigt att köra samma som igår. Men den är såååå god
Puff nr 2 idag, någon speciell anledning? Nope, bara för att jag kan
![]()