• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

Semesterns sista cigarr. En Diplomatico No.4
5ydy6ugu.jpg

Ben Bockbrännarbolmers
Ser fint ut, var är ni?

NUB var en speciell upplevelse. Måste vara väldigt prisvärd. Jag är ingen expert men för det priset får man en riktigt trevlig cigarr. Ska jag säga något negativt är det att den är för grov så den är svår att hålla i munnen..:cigar::D.

NUB var en speciell upplevelse. Måste vara väldigt prisvärd. Jag är ingen expert men för det priset får man en riktigt trevlig cigarr. Ska jag säga något negativt är det att den är för grov så den är svår att hålla i munnen..:cigar::D.
Kul att höra!
Har nämligen en som väntar i lådan hemma.

Jag verkar vara den ende som röker maduro!? Konstigt...testa en CAO Mx2 i robusto-storlek med dess två täckblad får ni se! Fantiskt fyllig arom med bl.a mörk choklad.
image.jpg
Har ett par i lådan men har bara rökt budget-maduro innan , har en mfc och en miranda tror jag som ligger och göttar sig, båda luktar sjukligt gott

Vad tycker du om dessa? Har haft ett par och de har alla varit svårrökta

Jag gillar dem, de blir väldigt goda om de får ligga till sig ett år innan rökning. Annars smakar de lite hö. Då de är något av en favoritcitarr för mig så har jag rökt ganska många av dem och de brukar inte ha något problem med draget. Jag ser dem om ett säkert kort.

Tillbaka
Topp