Ser fint ut, var är ni?Semesterns sista cigarr. En Diplomatico No.4
![]()
Ben Bockbrännarbolmers
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser fint ut, var är ni?Semesterns sista cigarr. En Diplomatico No.4
![]()
Ben Bockbrännarbolmers
Ser mkt fint ut
Kul att höra!NUB var en speciell upplevelse. Måste vara väldigt prisvärd. Jag är ingen expert men för det priset får man en riktigt trevlig cigarr. Ska jag säga något negativt är det att den är för grov så den är svår att hålla i munnen...
Värmer up inför VM premiären med en DP robusto, en Yamazaki och en Omega.![]()
Tänkte samma sak lol ^^Is i Yamakazin??!!!
Ben Bockbrännarbolmers
Vad tycker du om dessa? Har haft ett par och de har alla varit svårröktaEn billig kuban idag.
![]()
Har ett par i lådan men har bara rökt budget-maduro innan , har en mfc och en miranda tror jag som ligger och göttar sig, båda luktar sjukligt gottJag verkar vara den ende som röker maduro!? Konstigt...testa en CAO Mx2 i robusto-storlek med dess två täckblad får ni se! Fantiskt fyllig arom med bl.a mörk choklad.![]()
Vad tycker du om dessa? Har haft ett par och de har alla varit svårrökta
Japp!Is i Yamakazin??!!!
Ben Bockbrännarbolmers
Jag verkar vara den ende som röker maduro!? Konstigt...testa en CAO Mx2 i robusto-storlek med dess två täckblad får ni se! Fantiskt fyllig arom med bl.a mörk choklad.![]()
lt rätt! Jag är själv inte så förtjust i is, men det finns inget rätt eller fel, bara olika smak. Det enda som är fel är att avstå från att prova vad man sjäv gillar bäst.Japp!
Helt "fel" enligt vissa men jag gillar det så...
Sent from my iPhone using Tapatalk