Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En fet joint.
Va kul att du gillade cigarren
Ben Bockbrännarbolmers
Faktum är att den visade nya smaker och nyanser som jag inte visste jag gillade men som visade sig vara pusselbiten jag saknat, now I hookedKlockkontot kan komma att få en konkurrent i cigarrkontot
![]()
Rökning är farligt!
Det enda man vet med säkerhet är att man dör... Så varför inte påskynda det lite?Livet har 100% dödlighet!
Det enda man vet med säkerhet är att man dör... Så varför inte påskynda det lite?
Jag menade inte min kommentar som något negativt mot folk som röker, då jag gör det själv... Vet inte om jag var otydlig eller bara du som missförstod mig*Långt svar*
Det vore riktigt kul om vi hittar ett tillfälle att herfa!Va kul. Hoppas vi får herfa vid tillfälle. Med lite tur ska jag få träffa två ksmedlemmar på lördag och herfa!
Säg bara till om du har några frågor eller så om cigarrer.
Ben Bockbrännarbolmers
Jag menade inte min kommentar som något negativt mot folk som röker, då jag gör det själv... Vet inte om jag var otydlig eller bara du som missförstod mig
Jag vet att man påskyndar sin död precis lika mycket genom att dricka alkohol eller att inte röra på sig, men det är val man skälv gör!
Ber om ursäkt om jag var otydlig, fortsatte bara på samma tråd som medinfoto redan hade påbörjat
Då är jag med på notorna!Det var inte något riktat mot just dig WBergdahl utan ett tillfälle för flera som skriver negativa inlägg i denna tråd att ta en funderar vad det bidrar med. Inte är det nåt positivt.
Hoppas jag får se dig posta bild på nån god cigarr här snart
Ben Bockbrännarbolmers
Lite vintage gick upp i rök här, bjöd även de andra gästerna på samma. HDM Du Prince från 2002 (50 cab).
Ben Bockbrännarbolmers
Partagas Coronas från -02
![]()
/P