• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

Var fullt på favoritkrogen men krögaren är en Brasilianare så finns det hjärterum så finns det andra rum :)
20160318_202822.jpg
Dock hamnade vi inomhus men vad gör det när det när det är 50 m hem och jag får plocka fram denna goding och säga som Fylking - äntligen :)
20160318_220505.jpg

Ledsen för det dåliga ljuset. Strömavbrott och backup generatorn försöker lysa upp.

@BOTL och alla andra.
Tar ni ut cigarrerna från era humidorer/plastidorer/whatever och tänder direkt eller låter ni de ligga framme en liten stund innan?
@BOTL berätta facit. Vad är det korrekta tillvägagångssättet? :)

@BOTL och alla andra.
Tar ni ut cigarrerna från era humidorer/plastidorer/whatever och tänder direkt eller låter ni de ligga framme en liten stund innan?
@BOTL berätta facit. Vad är det korrekta tillvägagångssättet? :)

Jag är lite okänslig så länge vi är under normala förhållanden, regnar det ute spar jag pinnen till precis innan upptändning elelr om det är väldigt kallt.

Jag funderar om inte vi på KS kunde ha en herf men är smått allergisk mot avhopp och dylikt. Tyvärr var det flera förra året på Rona herf som fick förhinder.

Vore nice! Avhopp är alltid trist, men tyvärr sånt som händer. Förskottsbetalning för mat etc är ett sätt att i alla fall säkra upp ekonomiskt.

Nånstans med inomhusmöjlighet vore förstås kanon. Annars kan vi köra i lin stuga med övernattning igen, men måste röka utomhus.

Så länge en "uppstyrd" träff på Tweed, kanske?

Tillbaka
Topp