Typ sådantÅhfan?
Själv stod jag och vägde mellan kalv eller alligator.
Berätta gärna om dina tankar kring orm/ödla!
Tycker det är riktigt läckert och tror det skulle kunna göra din redan balla klocka ännu ballare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Typ sådantÅhfan?
Själv stod jag och vägde mellan kalv eller alligator.
Berätta gärna om dina tankar kring orm/ödla!
Hmmm...Typ sådant
![]()
Tycker det är riktigt läckert och tror det skulle kunna göra din redan balla klocka ännu ballare.
En bild säger mer än 1000 ordAvrundar en trevlig middag men kamrater på stan med en Ramon Allones Small Club Corona (okänd ålder) med en liten kopp rom till (Zacapa 23) på balkongen.
Första halvan upplever jag väldigt blommig(?) med mycket härlig rökutveckling . Riktigt trevlig och väldigt (bästa på länge) god!
Trevlig kväll! Snart helg!
Mycket trevlig fråga! Jag återkommer via PM om allt löser sig inatt (slutar 03 instt å börjar igen 16 imorgon) om en tidig eftermiddagsgarre är av intresse?Någon som vill ses ikväll eller imorgon över en cigarr eller två? Stockholm. Damen är borta, har inget för mig![]()
Absolut!!Mycket trevlig fråga! Jag återkommer via PM om allt löser sig inatt (slutar 03 instt å börjar igen 16 imorgon) om en tidig eftermiddagsgarre är av intresse?
TGIF. Idol eller Lets Dance på TV. Lite egentid med kvalitet såhär på fredagskvällen är mums.
![]()
Ligger i sovrummet och hör skiten på tv. Nu blir man sugen på en till cigarr.
Haha! Eller hur, påtvingad Lets Dance suger. Är dock som vanligt förvisad till balkongen, men det är +grader samt att cognacen värmer. Du får ju i alla fall sitta inne vid spisen och bolma. Så kör hårt.
Fick en låda Dana Flor föra året, tycker de är väldigt milda och goda. Är de några du känner till?
Hade jag kunnat hade jag varit på!Absolut!!![]()
Missade trycka på send igår så inlägget kommer idag
Puffar på en del av vinsten i @BOTL cigarrlotteri.
Jävla i min lila låda, av alla snuttande kaniner och magiska rusdrycker. Denna var mumma! Vet inte hur jag ska kunna beskriva den men den var allt bra som jag vet bokstavligen ihoprullad i en njutning.
![]()

Mmmm.... Lanceros är så sjukt goda. Hela upplägget ser så Nice ut!
Härligt! Men vad är det för obehagligt som speglar sig i poolen?

Vad missar jag?Härligt! Men vad är det för obehagligt som speglar sig i poolen?![]()
Berätta mer!Äntligen, vart ungen att sälja den à låda för ett par år sen när jag skulle dra in pengar till handpenningen på vår lägenhet. Har fått köpa tillbaka den med en pinne mindre. Från november 1982. Detta för mig är porr. Montecristo Especial
![]()
![]()
![]()
![]()
Berätta mer!
Bara att gratulera till köpet dåDetta format är min absoluta favorit, det är helt enkelt kännarnas favoritvitola.....minimalt med utfyllnadstobak. Mina samtliga top3 cigarrer är i detta format likaså de flesta av mina favoritcigarrupplevelser. Montecristo lagrar ju oerhört bra har vi lärt oss med tiden och detta är väl det som lagrar bäst. Montecristos marcaskaraktär som är sötma är närvarande i PERFEKT balans. Gräddig tjock rök med massa kokos. Det blir faktiskt inte så mycket bättre och innan jag köpte den för cirka 6 år sen var den i min cigarrmentors ägo och även där perfekt förvarad.
Verkligen inte läge att köpa denna när man fick 38 papp i kvarskatt MEN vissa chanser kan man inte missa och denna låda har jag tjatat om att få köpa tillbaka.
Japp, precis till höger om garren. Nå´n du känner?Vad missar jag?
Söta ansiktet?