• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

Åhfan?
Själv stod jag och vägde mellan kalv eller alligator.
Berätta gärna om dina tankar kring orm/ödla!
Typ sådant
image.jpeg

Tycker det är riktigt läckert och tror det skulle kunna göra din redan balla klocka ännu ballare.

Avrundar en trevlig middag men kamrater på stan med en Ramon Allones Small Club Corona (okänd ålder) med en liten kopp rom till (Zacapa 23) på balkongen.

Första halvan upplever jag väldigt blommig(?) med mycket härlig rökutveckling . Riktigt trevlig och väldigt (bästa på länge) god!

Trevlig kväll! Snart helg!

Avrundar en trevlig middag men kamrater på stan med en Ramon Allones Small Club Corona (okänd ålder) med en liten kopp rom till (Zacapa 23) på balkongen.

Första halvan upplever jag väldigt blommig(?) med mycket härlig rökutveckling . Riktigt trevlig och väldigt (bästa på länge) god!

Trevlig kväll! Snart helg!
En bild säger mer än 1000 ord ;)

Ligger i sovrummet och hör skiten på tv. Nu blir man sugen på en till cigarr.

Haha! Eller hur, påtvingad Lets Dance suger. Är dock som vanligt förvisad till balkongen, men det är +grader samt att cognacen värmer. Du får ju i alla fall sitta inne vid spisen och bolma. Så kör hårt.
Fick en låda Dana Flor föra året, tycker de är väldigt milda och goda. Är de några du känner till?

Haha! Eller hur, påtvingad Lets Dance suger. Är dock som vanligt förvisad till balkongen, men det är +grader samt att cognacen värmer. Du får ju i alla fall sitta inne vid spisen och bolma. Så kör hårt.
Fick en låda Dana Flor föra året, tycker de är väldigt milda och goda. Är de några du känner till?

Tyvärr inget jag känner till, jag håller ju mig till kubaner.

Missade trycka på send igår så inlägget kommer idag ;)
Puffar på en del av vinsten i @BOTL cigarrlotteri.
Jävla i min lila låda, av alla snuttande kaniner och magiska rusdrycker. Denna var mumma! Vet inte hur jag ska kunna beskriva den men den var allt bra som jag vet bokstavligen ihoprullad i en njutning.
20160401_215140.jpg

Missade trycka på send igår så inlägget kommer idag ;)
Puffar på en del av vinsten i @BOTL cigarrlotteri.
Jävla i min lila låda, av alla snuttande kaniner och magiska rusdrycker. Denna var mumma! Vet inte hur jag ska kunna beskriva den men den var allt bra som jag vet bokstavligen ihoprullad i en njutning.
20160401_215140.jpg

Härligt med såna stunder

Firade in våren idag med en spontan mini-herf på innegård! :cigar:

Blev en Trinidad Reyes, ny för mig. Inte prisvärd kanske, men njutbar liten rackare ändock. Vass och skarp första dragen men mjuknade sen och gav komplex smak, mycket tjock och krämig rök, och jag tyckte mig hitta toner av gräsmatta, jordnötter och grapefrukt.

Fick dessutom besök av en liten kompis! :)
DSC_0594.JPG

Detta format är min absoluta favorit, det är helt enkelt kännarnas favoritvitola.....minimalt med utfyllnadstobak. Mina samtliga top3 cigarrer är i detta format likaså de flesta av mina favoritcigarrupplevelser. Montecristo lagrar ju oerhört bra har vi lärt oss med tiden och detta är väl det som lagrar bäst. Montecristos marcaskaraktär som är sötma är närvarande i PERFEKT balans. Gräddig tjock rök med massa kokos. Det blir faktiskt inte så mycket bättre och innan jag köpte den för cirka 6 år sen var den i min cigarrmentors ägo och även där perfekt förvarad.

Verkligen inte läge att köpa denna när man fick 38 papp i kvarskatt MEN vissa chanser kan man inte missa och denna låda har jag tjatat om att få köpa tillbaka.

Detta format är min absoluta favorit, det är helt enkelt kännarnas favoritvitola.....minimalt med utfyllnadstobak. Mina samtliga top3 cigarrer är i detta format likaså de flesta av mina favoritcigarrupplevelser. Montecristo lagrar ju oerhört bra har vi lärt oss med tiden och detta är väl det som lagrar bäst. Montecristos marcaskaraktär som är sötma är närvarande i PERFEKT balans. Gräddig tjock rök med massa kokos. Det blir faktiskt inte så mycket bättre och innan jag köpte den för cirka 6 år sen var den i min cigarrmentors ägo och även där perfekt förvarad.

Verkligen inte läge att köpa denna när man fick 38 papp i kvarskatt MEN vissa chanser kan man inte missa och denna låda har jag tjatat om att få köpa tillbaka.
Bara att gratulera till köpet då :)

Tillbaka
Topp