• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

Mina herrar, ni som är aktiva i denna tråd tänkte jag fråga en sak först innan jag kollar med admin. Ibland säljer jag lite roliga samplers och det är ju er som är aktiva som jag gärna vill se köpa dessa först även om självklart flera i köptråden kanske får upp ögonen för detta.
Skulle det störa er om jag postade några såna i denna tråd, Minns inte exakt men tror att jag inte har postat mer än 10 annonser totalt under mina 14-15 månader.
Tycker det låter vettigt mtp. att intresset för Cigarrer borde vara ganska stort i denna tråd :)

Mina herrar, ni som är aktiva i denna tråd tänkte jag fråga en sak först innan jag kollar med admin. Ibland säljer jag lite roliga samplers och det är ju er som är aktiva som jag gärna vill se köpa dessa först även om självklart flera i köptråden kanske får upp ögonen för detta.
Skulle det störa er om jag postade några såna i denna tråd, Minns inte exakt men tror att jag inte har postat mer än 10 annonser totalt under mina 14-15 månader.

Kör bara! Du brukar ju ha kanondealar & bra prylar, så jag tror ingen motsätter sig detta...
Jag kan behöva lite påfyllning. Äker till Malta på 1 veckas semester (höstlov) på lördag. Då lär det gå åt några stycken!

@BOTL, drömde om Dig inatt!
Vi träffades på en fest, och jag berättade för Dig att Du hade rätt om att Brobergs överfuktar sina cigarrer! Jag hade nämligen köpt en Punch där, och haft den liggandes framme utan humidor i tre månader, och när jag rökte den igår så var den precis lagom fuktig...
"Jag sa ju det", sa @BOTL då...! :cigar:

o_O
"Drömde" @BOTL samt "fuktig" i samma mening.....aj aj aj säger jag bara ;)

Självklart inte!!
Det är ju Lifestyle detta, och att sprida cigarrer är väl Din livsstil?! :)

Kör en montecristo idag igen :)

image.jpg

Har ni tips på någon bra cigarrtändare?
Vet att det finns många att välja mellan men tänkte någon som ni är nöjda med och känns prisvärd

Har ni tips på någon bra cigarrtändare?
Vet att det finns många att välja mellan men tänkte någon som ni är nöjda med och känns prisvärd

Japp, återkommer ikväll med länk. Jag köper 10 åt gången och notan brukar hamna på 35 dollar ink frakt för ALLA. Räcker ungefär i 1-2 år beroende på hur många jag tappar och ger bort. Klockren och funkar bra i alla väder.

Japp, återkommer ikväll med länk. Jag köper 10 åt gången och notan brukar hamna på 35 dollar ink frakt för ALLA. Räcker ungefär i 1-2 år beroende på hur många jag tappar och ger bort. Klockren och funkar bra i alla väder.
WHAT, jag trodde man betalade runt 200 SEK för en "okej" tändare dvs 2000 för 10, så kommer du och säger att det kostar 35 dollar, härligt "Aha-moment"
Väntar med spänning på länk :)

WHAT, jag trodde man betalade runt 200 SEK för en "okej" tändare dvs 2000 för 10, så kommer du och säger att det kostar 35 dollar, härligt "Aha-moment"
Väntar med spänning på länk :)

Denna rackare mina herrar. Beställt ett gäng så ni har på en gång och snåla inte med gas. Köp Saromegas eller annan lite bättre. Kostar 20 kr till men det räddar tändarna.

http://www.dx.com/p/jet-1300-c-butane-lighter-with-clear-tank-1455#.ViozACtsGDU

Då kommer en liten försäljningsinlägg. Ifall ni är sugna på testa vintage.

Partagas Super Partagas från 1998, ett 5-pack för 400 kr. Smaken beskriver jag som höstsmaker, jordig med lite köttfond och sälta samt läder.

H.Upmann Lonsdale från 1998, ett 2-pack från 1998. 400 kr. Smaken beskriver jag som söt honungste med hint av bittra smaker i perfekt balans. Mycket komplex cigarr.

Punch Corona från 1998, singlar för 120 kr styck...har ett dussin. En mycket god vintage med örtiga smaker, kycklingfond och hint av vitpeppar.

Skicka pm om ni är sugna

Tillbaka
Topp