BOTL
Silver
Hoppas det inte var några "finingar"Misstänkte nästan de..tack för svar![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hoppas det inte var några "finingar"Misstänkte nästan de..tack för svar![]()
nej då ingen fara, inget vintage iafHoppas det inte var några "finingar"
Shef! Kunglig njutning ser det ut som. Dessutom lär du ligga före nu med solenEn El rey Del Mundo - Choix Supreme i solen.
![]()
Bjussar på en selfie med i s/v för man ser ut som ett lakan i solen
![]()
Förutom smarrig cigarr så är det en smurfig Heuer du har ocksåEn liten Ramon Allones (fr @BOTL 's cigarrlotto) vid brasan. Sista lasset ris nu. Ett bra dagsverke!
![]()
Förutom smarrig cigarr så är det en smurfig Heuer du har också![]()
brukar med känns så! vad röker du?![]()
Förvånansvärt god ända ner till (och förbi) gördeln! Tycker de brukar bli för starka/"beska" på slutet, men denna vill jag inte slänga...
Sista middagen i Sydostasien denna gång avslutas med en Hoyo De Monterey och en skvätt rom. Enda XO på menyn men inga jag kände igen, dock helt ok
![]()
Den var riktigt grym! Perfekt avrundning efter chokladsufflen. Restaurangen hade ett helt ok utbud av cigarrer också men jag gillade touchen att direkt när jag tog upp en egen cigarr så kom cigarraskfatet fram utan att jag bad om det, små detaljer men trevliga sådana.Hoppas Hoyo Churchillen smakade och ni får en säker hemresa. Se till att handla på dig rom på taxfreen. Vill minnas att de hade billig Zacapa.
brukar med känns så! vad röker du?
Se två snäpp ovan/@BOTL 's svar.
Brukar ofta röka Robustos av olika slag och det kanske är så att man tröttnar lite med de större storlekarna. Å andra sidan rökte jag en Siglo XI för nåt 1/2 år sedan förbi gördeln, så det är skillnad på skit å pannkaka...![]()
@Rock_N_Ron RASCC brukar smaka riktigt bra med lite lagring, kul att du gillade dem.
Edit: Hann svara på @Pälle med![]()
Vi måste ses snart. För övrigt ska jag ta mc-kort nu![]()
Vi gört. Jag är förbi Gävle då och då och skjutsar dottern till pojkvän. Hör av mig om tid finnes...
Grymt med kort på G!

Hahhaa älskar den scenen. Dock props till snubben hur cool han ändå är när puffran viftas i hans ansikte.Den dagen när min styvdottern träffar sin första pojkvän, ser fram emot att fucka lite
Hahaha älskar scenen!Den dagen när min styvdottern träffar sin första pojkvän, ser fram emot att fucka lite
Vanligtvis snackar vi ju garrar här men den där Omegan! Tuff ju! Lite info?Jävligt oklart vad detta är, tabacos las paz primeros. Någon slags gåva som jag hittade i humidoren från vänner som vet att jag gillar röka garre ibland.
Relativt enkel smak, inte komplex, harmlös, passar som vardagscigar en onsdag.
![]()
En automatisk Omega DeVille, som jag bytte till mig här på forumet mot en annan vintage Omega.Vanligtvis snackar vi ju garrar här men den där Omegan! Tuff ju! Lite info?
Tycker du ska langa på den ett ödle/ormskinn där man tydligt ser att det är ormskinn
Åhfan?Tycker du ska langa på den ett ödle/ormskinn där man tydligt ser att det är ormskinn![]()