• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

Ja tydligen, men långt mer än vad vi kom överens om :(

Lär väl sälja av lite pinnar, någon som vill ha lite lådor kan dra ett pm.:banghead:

F-n vad drygt?!? Svårt med dealar där man "typ" kommit överens och sen slutar det på nå´t helt annat. Har ni ingen offert eller liknande eatt luta er mot? En lämnad offert ska ju gälla om man kommit överens om det och inte gjort massa ändringar etc.

Vill inte på något sätt dra nytta av din olycka, men skulle kunna tänka mig att köpa några till av de där mindre Ramon Allones som var med i Cigarrlotto-vinsten om priset är hyfsat. Slänger ett PM!

image.jpeg

Fick bli en liten Montecristo idag

Bästa timmen på hela veckan. Sambon tittar på något dansprogram med nå'n jäv** skidåkare och jag får en timmes kvalitetstid på balkongen för kontemplation och reflektion av ännu en hysterisk vecka. Fan vad jag njuter, utan att behöva frysa nötterna av mig.
image.jpeg

Edit: nej, jag sitter inte på kåken, det är ett vanligt balkongräcke.

Vad är det som är så speciellt med regionala utgåvor? Känns mest som ett försäljningsknep? Eller är det bättre än "vanliga" utgåvor?

Du får läsa på kompis :) De första var magiska.

Men min upplevelse är det här, förr var regionalerna unika....nu spottar de ut regionaler så man får prova sig fram. Det är en unik blend i regionalerna.

Som du nämner så är dubbelbandat en ursäkt att ta bra betalt.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp