Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gick resan bra?Morgoncigarr på balkongen
![]()
Resan gick bra! Vi är trötta dock men jag har njutit av ett par cigarrer redanGick resan bra?
Tips!![]()
Upmann half corona för 925,-/låda på Framcigarr om man beställer online. Frakt 50,- Har inte hittat dessa billigare om man beställer från Sverige. Tycker det är en riktigt bra cigarr för den korta stunden.
Du hoppas jag?Paketöppning RyJ Mille Fleurs. Tänkt som en bra vardagscigarr. Någon som provat den?
![]()
Du hoppas jag?
![]()
Ser trevligt ut! Min favoritwhisky faktiskt. Hur funkar den ihop med rökverk?AVO Heritage Short Robusto and a glass of Ardbeg Uigeadail
![]()
Alldeles utmärktSer trevligt ut! Min favoritwhisky faktiskt. Hur funkar den ihop med rökverk?
Alldeles utmärkt
Hur? Står 1125kr när jag lägger 25st i varukorgenTips!![]()
Upmann half corona för 925,-/låda på Framcigarr om man beställer online. Frakt 50,- Har inte hittat dessa billigare om man beställer från Sverige. Tycker det är en riktigt bra cigarr för den korta stunden.
Jag mailade till dem och frågade. Då sa han Swisha XXX och din adress.Hur? Står 1125kr när jag lägger 25st i varukorgen![]()
Äntligen tid för reflektion av veckan som gått. Det är en ynnest att få ta sig tid att kontemplera under tiden en av @BOTL s magnifika cigarrer långsamt försvinner upp i rök, naturligtvis i sällskap av en söt och len rom.
![]()
Efter 12 dagars jobb, övertid varje dag och lämning av tidning är jag så jävla värd lite egentid med en liten cigarr och en pilsner!
![]()
Ser ut som du goes out in styleSemesterns sista cigarr, Montecristo Especial 1982.
Ett par bloss in och det verkar mycket lovande. Varmchoklad, mint, apelsinskal och syrlig grädde.
![]()
Ser ut som du goes out in style![]()
Amen på den!Only way to go out brother