• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

Jag vet känslan :hungry: köpte denna goding igår på flygplatsen i Geneve. Har letat (ej noggrant) ganska länge efter half coronan i plåtask :D

XL0AJWw.jpg
Nu vet du ju förvisso inte när lådan är tillverkad (eller!?) men tänk på att de måste ligga ett tag för att smaka bra. Min låda är från DEC 2015, rökte en i början av sommaren. Smakade skit. Tog upp lådan igen två månader senare! Voila, rökbar igen. Nästa år kommer de dock bli ännu bättre!

Nu vet du ju förvisso inte när lådan är tillverkad (eller!?) men tänk på att de måste ligga ett tag för att smaka bra. Min låda är från DEC 2015, rökte en i början av sommaren. Smakade skit. Tog upp lådan igen två månader senare! Voila, rökbar igen. Nästa år kommer de dock bli ännu bättre!

Ingen aning kring tillverknings månad/år. Har ej öppnat! Men tack för tipset. Flyger hem imorgon, ska in i plastidoren på direkten!

Jag har nu rökt båda steffos cigarrer. Jag kan inte beskriva smaker men det är den första icke kubanska cigarr jag rökt som va riktigt god. Den ljusare var snäppet bättre än den mörka. Tyvärr ligger dom i ett prisspann där det finns mycket roligare cigarrer jag hellre köper. Men helt klart värt att prova

Jag är tillbaka på jobbet då så kontorstid är jag tillgänglig i Östersund och övrig tid finns jag på landet. Bjuder gärna en klockvän på lunch/fika cigarr och dryck beroende på vad som passar bäst så det är bara att höra av dig .
Är nu osäker på om vi tar oss så långt upp som Östersund men om så blir fallet drar jag ett PM ;)

Jag har nu rökt båda steffos cigarrer. Jag kan inte beskriva smaker men det är den första icke kubanska cigarr jag rökt som va riktigt god. Den ljusare var snäppet bättre än den mörka. Tyvärr ligger dom i ett prisspann där det finns mycket roligare cigarrer jag hellre köper. Men helt klart värt att prova
Steffos cigarrer? Vad är det jag har missat?

Tillbaka
Topp