Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mums, blev påmind att fylla på Diplon som tog slut.Ron Diplomatico och garretajm
![]()
NiceSå @sherwan
![]()
Provar Allones Club Edicion Limitada 2015 och polaren som bara rökt några enstaka pinnar i sitt liv (och dessutom både snusar och röker) har fått en H. Upman Half Corona som första cigarr av mig. Till dessa dricker vi Goslings Family Reserve.
Inte ett jävla skit!Nice
Vad tyckte du, hur smakade den?
Inte ett jävla skit!
Haha nä men jag är besviken på den. Precis som du skrev, inga utmärkande smaker.
Brukar vara söndersmetad med tusental klisterlappar så du knappt ser någon träbit under.Är det tryck eller något på ciggarlådornas lock?
Brukar vara söndersmetad med tusental klisterlappar så du knappt ser någon träbit under.
Är det något speciellt du tänker på?
Kan vara som @sherwan säger att den mår bra av några års lagring. Jag skulle iaf inte rekommendera att röka en nu.Faaan jag har hört att den ska vara riktigt smutt. Nu blir jag tveksam :-(
Nja mest att man kanske kunde ha gjort något skoj med dom![]()
Rökte precis den andra av två Partagas D6, köpta ur samma låda vid samma tillfälle.
Den första rökte jag häromdagen, och den var mycket god.
Den andra var vass och smakade ammoniak/bensin och inte alls njutbart.
Båda tända med samma gaständare.
Hur skulle Ni förklara den skillnaden? Tillverkning, lagring, tillfällighet, inbillning??![]()
Hur mår nya parketten av den besten?Hans vovve är med också
![]()

Förvånansvärt bra faktisktHur mår nya parketten av den besten?![]()
Hur mår nya parketten av den besten?![]()
Haha! Har precis kommit hemÄR inte du på kalas?! Då ska man lägga upp cigarr och rombilder.
Haha! Har precis kommit hem
Helt rättDå var det fanimig ingen riktig fest![]()
Helt rätt![]()