OtippatKräkas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
OtippatKräkas.
Fy fan vad sugen jag blev på lagrad Siglo nu då! Behike är ju fantastisk...Rökt en låda Behike -10, samt någon singel -13. Fantastiska. Men frågan är inte om Siglo 6 med minimum 5 år på nacken är något bättre enligt mig, för efter 5 år börjar honungsötman som med ålder blir rätt framträdande i Linéa 1492-serien, i alla fall enligt mig.
Siglo lagrar bättre än Behike. Hela grejen med Behikelinjen var att kunna leverera rökfärdig Cohiba.Fy fan vad sugen jag blev på lagrad Siglo nu då! Behike är ju fantastisk...
Lagrar de mindre lika bra? Har nån III som har några år på nacken nu...
Ja, det vet jag!Siglo lagrar bättre än Behike. Hela grejen med Behikelinjen var att kunna leverera rökfärdig Cohiba.
Siglo lagrar bättre än Behike. Hela grejen med Behikelinjen var att kunna leverera rökfärdig Cohiba.
Mindre vollado brukar bara vara bra för lagring.Ja, det vet jag!
Undrade om Siglo 1-3 lagrar lika bra som 6:an...
Dom där är riktigt schyssta, fin låda med dom 4-kantiga cigarrerna i. Helt klart bästa icke kubanaren jag röktOliva Serie V Melanio mjuk och krämig med nötiga toner
![]()
Håller med riktigt bra är domDom där är riktigt schyssta, fin låda med dom 4-kantiga cigarrerna i. Helt klart bästa icke kubanaren jag rökt
Och en annan sitter å jobbar!!Cohiba robusto.
Jord, stall? Gödsel. Vitpeppar så klart.
![]()
Du kunde varit härOch en annan sitter å jobbar!!![]()
Cohiba robusto.
Jord, stall? Gödsel. Vitpeppar så klart.
![]()
Du måste berätta mer om vinetDuglig cigarr, desto trevligare vin.
![]()
Och foppatofflor. Glöm inte FOPPATOFFLOR!Tisdagsmorgon i värmen.
Ramón Allones Small Club Coronas, Rolex och resort
![]()