@Cristian var ju där för typ två dagar sen, priserna var då oförändrade.Jag har också fått höra av Roger att de har höjt priserna riktigt mycket. Men jag har inte vart där på ett tag så jag vet inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@Cristian var ju där för typ två dagar sen, priserna var då oförändrade.Jag har också fått höra av Roger att de har höjt priserna riktigt mycket. Men jag har inte vart där på ett tag så jag vet inte.
Om det är cigarrpriserna ni syftar på så kan jag säga att åtminstone det jag rökte hade oförändrat pris. Samma pris som vanligt på Cohiba Robusto mao@Cristian var ju där för typ två dagar sen, priserna var då oförändrade.
Hoppas du tar med den klockan imorgon!Så säger jag inte mer om det!![]()
Absolut! Musse, Reverson och jag kommer...Hoppas du tar med den klockan imorgon!
Ingen orsak, kul att du gillade den!
Snubben vaskade en Behike 52 för att tända den där....Ingen orsak, kul att du gillade den!
Kan man så ska manSnubben vaskade en Behike 52 för att tända den där....![]()
Sista gången han fick en Behike av mig