Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack, hittar tyvärr inte Por Larranaga - Monte Carlo att köpa i Sverige.Se min post 2-3 poster ovan din...
Den i posten ovan dig, jag köper ofta den sizen just för att dom tar ca 30 min att rökaRöker sällan cigarr så jag badar i den grunda delen av poolen. Dessutom blåser det kuling och kallt som bara den.
Men, trevlig iaf och man må börja någonstans.
Har någon tips på en cigarr med mild, krämig smak och röktid runt halvtimmen så är jag tacksam.![]()
Röker sällan cigarr så jag badar i den grunda delen av poolen. Dessutom blåser det kuling och kallt som bara den.
Men, trevlig iaf och man må börja någonstans.
Har någon tips på en cigarr med mild, krämig smak och röktid runt halvtimmen så är jag tacksam.
Den i posten ovan dig, jag köper ofta den sizen just för att dom tar ca 30 min att röka
En av mina enkla favoriter är H.Upmann half corona - billig, liten, smakrik men ändå snäll.
Brukar beställa ifrån:
Du kan ju återfukta den på just detta sättet så den går att röka men enligt vad jag hört så kommer du ha gått miste om en del smaker som aldrig går att återfå efter en uttorkning.Jag följer gärna upp frågan ovan med en tilläggsfråga. Går det att återfukta uttorkad cigarr? Fick nämligen en Cohiba som legat alldeles för länge. Har lagt den i en ziplock påse tillsammans med en boveda påse på 72%. Finns det någon räddning?
Tack!
Por Larranaga Petit Corona
Överlag en trevlig cigarr för en nybörjare som mig om än lite väl lång röktid med tanke på att det fortfarande är så jäkla kallt här uppe (1 timme).
Köptes idag av den lokale tobakshandlaren i väntan på att nästa beställning anländer. Kul att testa en massa olika, riktigt kul.
Ska tilläggas att det är lite frustrerande när man läser recensioner av cigarrer och där står om nyanser av läder, ceder, sötma... men för mig smakar det bara; "cigarr".
Hoppas att övning ger färdighet.
Jag håller med, är också nybörjare och känner inte alla smaker som nämns, men det är trevligt ändå!Ska nog köpa Por Larranaga då jag vill åt den ”krämiga” smaken, frågan är om det gäller märket generellt eller om det är just Montecarlos som borde köpas?
Jag håller med, är också nybörjare och känner inte alla smaker som nämns, men det är trevligt ändå!Ska nog köpa Por Larranaga då jag vill åt den ”krämiga” smaken, frågan är om det gäller märket generellt eller om det är just Montecarlos som borde köpas?
Jag TROR att just Monte Carlson är krämigare men VET inte då jag faktiskt inte minns om jag rökt andra PL än just MC :dMed reservation för att det här svinet röker pärlor så nää, jag troor inte den här ska vara så där krämig som monte carlo sägs vara. Jag upplevde den i vilket fall inte särskilt krämig men då har jag heller inte rökt Monte Carlo.
Haha va klagar du för dåSol idag igen? De lovade regn? Skit samma...
![]()
Säg vad du gillar så röker jag en sån för dig, kan även skicka en bildHaha va klagar du för då![]()
En annan är fast på jobbet och kan inte blossa!
Hahahah ”riktig” kompis det!Säg vad du gillar så röker jag en sån för dig, kan även skicka en bild![]()
trevlig, aldrig sett tidigare. Ursprung? Dominikansk?Caldwell TLD 2017 1O1
![]()