• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cigarrtråden

Psykel

Patek
Rena rama sommarvädret! Trevlig helg!
A6FA5133-4B10-47CB-8901-931DF1179D92.jpeg
 

MasterLink

Cartier
2-Faktor
Rapportera gärna vad du tyckte om Matilden!
(Sneglat på den själv)

Brann tyvärr lite snett till och från, någon skrev tidigare i tråden att den inte brukar göra det så jag får se om nästa är bättre, jag är nybörjare på cigarrer och tyckte först att den var lite sträv men efter en stund öppnade den upp sig och blev bättre, dock inte lika go och krämig som min förra Camacho Connecticut.
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Brann tyvärr lite snett till och från, någon skrev tidigare i tråden att den inte brukar göra det så jag får se om nästa är bättre, jag är nybörjare på cigarrer och tyckte först att den var lite sträv men efter en stund öppnade den upp sig och blev bättre, dock inte lika go och krämig som min förra Camacho Connecticut.
Var inte rädd för att elda på den från sidan med jettändare när det brinner snett
 

FilipF

Vacheron
2-Faktor
IMG_20220421_143856.jpg

Ja då var man nere i detta trevliga träsk också efter påtryckningar från en vän och ett besök på tektor.
Ååååh.. åkte förbi där i sommars men just då va det stängt. Hann inte komma tillbaka förrän båten till fastlandet skulle gå.
Står KLART på att göra-listan nära gång man är i närheten.
Berätta allt!!
 
Topp