• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Cigarrtråden

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Matkoma…då smakar denna väldigt bra som dessert
image.jpg
 

A.K.

Omega
Testar lite nytt! Rökt en del av denna i robusto, men första gången som lancero. Mycket trevlig!
IMG_6441.jpeg

För övrigt såg jag att Kind Cigars äntligen fått in Matilde Serena i lancero, och även en Serena Maduro. Måste testas, båda två!
Vart fick du tag på lanceron? Verkar vara slut överallt. Har bara testat robuston och den var mycket god. Fick föresten hem Serena Maduro idag. Ska bli spännande att prova den.
 

Psykel

Patek
Vart fick du tag på lanceron? Verkar vara slut överallt. Har bara testat robuston och den var mycket god. Fick föresten hem Serena Maduro idag. Ska bli spännande att prova den.
Kind Cigars. Verkar inte säljas där längre, dock.
Kollade min orderhistorik... Den har visst legat i humidoren sen våren 2021. Har en till, om du vill köpa den snordyrt! :pompus:
Lämna gärna ett omdöme på Matilden!
 

A.K.

Omega
Kind Cigars. Verkar inte säljas där längre, dock.
Kollade min orderhistorik... Den har visst legat i humidoren sen våren 2021. Har en till, om du vill köpa den snordyrt! :pompus:
Lämna gärna ett omdöme på Matilden!
Aa kommer ihåg Kind Cigars hade dom. Fick hem en robusto tillsammans med Maduro paketet jag köpte. Haha ja med tanke på tillgängligheten. Ska jag göra. Den kommer inte få ligga i många dagar.
 

Psykel

Patek
Aa kommer ihåg Kind Cigars hade dom. Fick hem en robusto tillsammans med Maduro paketet jag köpte. Haha ja med tanke på tillgängligheten. Ska jag göra. Den kommer inte få ligga i många dagar.
Blev för sugen och klickade hem ett gäng själv. Går på semester nästa fredag, kommer nog firas med en då!
 
Topp