• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

Plockade precis ut min nya promenadpipa, Peterson Junior lovat. Blir nog helt perfekt för kortare rökstunder! Här tillsammans med storebror Peterson Watson för att påvisa storleken. Verkligen stor och liten med den här duon!
IMG_8531.jpeg

Om nån undrar, så sätter jag gummibett på samtliga pipor. Gör dom bekvämare att hålla i munnen, samt skonar munstycket.

Plockade precis ut min nya promenadpipa, Peterson Junior lovat. Blir nog helt perfekt för kortare rökstunder! Här tillsammans med storebror Peterson Watson för att påvisa storleken. Verkligen stor och liten med den här duon!
IMG_8531.jpeg

Om nån undrar, så sätter jag gummibett på samtliga pipor. Gör dom bekvämare att hålla i munnen, samt skonar munstycket.
Vad var det för pipa Alfons pappa hade?

Mkt prisvärd kuban ( 50 spänn typ) och väldigt lämplig för nybörjare. För den mer erfarne är detta en perfekt förmiddags pinne. Mild o rund i smaken. De behöver dock typ 2 års lagring . Kommer bara bli bättre med åren. 💨

Quintero Brevas​

IMG_5579.jpeg

Senast ändrad:
En Blend 15 som legat tre år. Det gör den bättre men jag köper nog inte fler när de tagit slut. Samma sak gäller Perdome Fresco som jag rökte häromdagen.

Jag gillar AJ Fernandez vanliga (icke-bundle) väldigt mycket så det blir mer av Enclave och New World i fortsättningen. De är riktigt bra (obeaktat deras rimliga pris).

IMG_1015.jpeg

IMG_1007.jpeg

Tillbaka
Topp