Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Njuter av en från BOTL . Montecristo 2012 limited. I förgrunden ser ni MIN (vår) gård. Efter två års bygglovstragglande kom en fastighet ut till salu i min by. En budgivning senare är den min!
Pappa, mamma och syrrans gårdar som närmsta grannar, 350 kvm med renoveringsbehov och en stor tomt som inte blivit omhändertagen på tio år. Loge, festloge och stall. Allt jag någonsin velat ha!
![]()
Angående cigarren: fantastisk, men inihelvitte med nikotin! Tur jag åt innan, och har en cola i näven.
Mer skrytbilder:
![]()
![]()
Varsin Hoyo De Monterrey Le Hoyo Du Prince för mig och brorsan, det som landade från BOTL idag i brevlådan. Gillar den! Lite starkare än vad jag rökt hittills. Brorsan hälsar att han tyckte den var riktigt bra!![]()
![]()
Kul med vintage, känns spontant som en helt ny nivå.
Favoriten!
![]()
Frun har också nu fått jobb i Indien och jag får fira med en cigarr - win win![]()
Cigarren Blev en Upmann Sir Winston Churchill från 2003 levererad av vår allas cigarrguru BOTL. Ska bli en spännande bekantskap att träffa Sir Winston![]()
Shame on meDen heter Sir Winston min vän och är från 2002. Blir inte så mycket bättre än så!! Grattis igen.
Ben Bockbrännarbolmers
Shame on meMen du har rätt, det bästa jag prövat.
Röstar på mörk romFick hem ett samplerpack från BOTL idag, snabbt och snyggt, tack!
Skall jag dricka något speciellt till dessa raketer? såg kaffe här ovanför men det känns lite trist en fredag =)
Mörk lagrad rom
![]()
Ben Bockbrännarbolmers
Bland det bästa jag provat också. Top tio för mig.
Känner nån sig sugen att prova en cigarr av världsklass så skicka ett pm
Ben Bockbrännarbolmers
Ser nice ut! Har du förmånen att fortfarande ha semester?En trevlig liten Upmann Half Corona, i skenet av ett värmeljus på verandan...
![]()
Jajamän! Fast med 12 grader varmt vete fan om det är en förmån, haha!Ser nice ut! Har du förmånen att fortfarande ha semester?
Hittade detta i taxfree, något som rekommenderas? Tänkte fira lite med min bror. Är det bättre priser jämfört med nätet osv där ni beställer?
Tips mottages gärnaping BOTL
![]()