• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

Favoriten!

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    208.2 KB · Visningar: 73
IMAG6128.jpg

Sitter med denna Partagas Shorts nu. Lite sträv och tråkig tycker jag nästan. Kan säkert va för att jag inte lagrat den i en humidor sen jag köpte för dryga månaden sedan?

Njuter av en från BOTL . Montecristo 2012 limited. I förgrunden ser ni MIN (vår) gård. Efter två års bygglovstragglande kom en fastighet ut till salu i min by. En budgivning senare är den min!

Pappa, mamma och syrrans gårdar som närmsta grannar, 350 kvm med renoveringsbehov och en stor tomt som inte blivit omhändertagen på tio år. Loge, festloge och stall. Allt jag någonsin velat ha!

image.jpg

Angående cigarren: fantastisk, men inihelvitte med nikotin! Tur jag åt innan, och har en cola i näven.

Mer skrytbilder:

image.jpg
image.jpg

Njuter av en från BOTL . Montecristo 2012 limited. I förgrunden ser ni MIN (vår) gård. Efter två års bygglovstragglande kom en fastighet ut till salu i min by. En budgivning senare är den min!

Pappa, mamma och syrrans gårdar som närmsta grannar, 350 kvm med renoveringsbehov och en stor tomt som inte blivit omhändertagen på tio år. Loge, festloge och stall. Allt jag någonsin velat ha!

image.jpg

Angående cigarren: fantastisk, men inihelvitte med nikotin! Tur jag åt innan, och har en cola i näven.

Mer skrytbilder:

image.jpg
image.jpg

Jag sa till dig ät först annars stupar man på den cigarren. Stort grattis och ser fram emot en herf/GTG.

Ben Bockbrännarbolmers

Just det med maten kändes som sagt viktigt. Eftersom jag är bonde äter jag rejäl frukost, men tror att den skulle vara ännu godare efter till exempel en massiv grillning.

Varsin Hoyo De Monterrey Le Hoyo Du Prince för mig och brorsan, det som landade från BOTL idag i brevlådan. Gillar den! Lite starkare än vad jag rökt hittills. Brorsan hälsar att han tyckte den var riktigt bra! :)

flqyZMW.jpg

Kul med vintage, känns spontant som en helt ny nivå.

Varsin Hoyo De Monterrey Le Hoyo Du Prince för mig och brorsan, det som landade från BOTL idag i brevlådan. Gillar den! Lite starkare än vad jag rökt hittills. Brorsan hälsar att han tyckte den var riktigt bra! :)

flqyZMW.jpg

Kul med vintage, känns spontant som en helt ny nivå.

Blir alltid lika glad när någon får en (smak)upplevelse de tycker om!! Kul att ni gillade dem!

Ben Bockbrännarbolmers

95d075d48cf6a08410defda9c9f677f6.jpg

Frun har också nu fått jobb i Indien och jag får fira med en cigarr - win win :)

Cigarren Blev en Upmann Sir Winston Churchill från 2003 levererad av vår allas cigarrguru BOTL. Ska bli en spännande bekantskap att träffa Sir Winston :)

95d075d48cf6a08410defda9c9f677f6.jpg

Frun har också nu fått jobb i Indien och jag får fira med en cigarr - win win :)

Cigarren Blev en Upmann Sir Winston Churchill från 2003 levererad av vår allas cigarrguru BOTL. Ska bli en spännande bekantskap att träffa Sir Winston :)

Den heter Sir Winston min vän och är från 2002. Blir inte så mycket bättre än så!! Grattis igen.

Ben Bockbrännarbolmers

Hittade detta i taxfree, något som rekommenderas? Tänkte fira lite med min bror. Är det bättre priser jämfört med nätet osv där ni beställer?
Tips mottages gärna :) ping BOTL
20140822_085649.jpg

Hittade detta i taxfree, något som rekommenderas? Tänkte fira lite med min bror. Är det bättre priser jämfört med nätet osv där ni beställer?
Tips mottages gärna :) ping BOTL
20140822_085649.jpg

Ganska saftiga priser, sist jag kollade hade Arlanda riktigt dålig förvaring.

Skicka ett pm så styr vi upp några cigarrer att fira med. Ska ni fira och det inte kan vänta så köp SIGLO VI 3-pack!

Ben Bockbrännarbolmers

Tillbaka
Topp