Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul @virro att du gillade cigarren.
Om man reggar sig på Xikar får man ett skinfodral till sin snoppare hemskickad gratis!
Tack för tips!
Ser bra ut....
![]()
....ser mindre bra ut
![]()
Huvudet på spiken. En shopping tur skulle inte skada.Klockan ser ju riktigt bra utinnehållet i humidoren däremot
Ben Bockbrännarbolmers

Har varit dåligt med puffande på sistone.. Känns som att det har varit lite för svalt och mörkt på kvällarna för att kunna uppskatta det fullt ut..
Äh, på balkongen med en tjock tröja och något att dricka, framför datorn till en film fungerar fortfarande!Har varit dåligt med puffande på sistone.. Känns som att det har varit lite för svalt och mörkt på kvällarna för att kunna uppskatta det fullt ut..
Helt fantastisk! Rökte den första tillsammans med en latte gjord av en väldigt kompetent barista här i Norrköping, det var orgasmiskt! Går det att få tag på fler från samma årgång någonstans?
Kollade igenom vad jag har idag och jag har några kvar om intresse finns.
Ben Bockbrännarbolmers
Följer upp en makalös middag på ett värdigt sätt. Cohiba lanceros från 2001. Varje puff är en smakexplosion som kräver all min uppmärksamhet!
![]()