• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Cigarrtråden

Lite lördagsnjutning.
En god cigarr av hovleverantör BOTL, solen som skiner och KS på plattan. Fortsätter hösten så här så kommer jag överleva den :)
3984e1c017e3e40e10f15f3e4e73b5fc.jpg

Har varit dåligt med puffande på sistone.. Känns som att det har varit lite för svalt och mörkt på kvällarna för att kunna uppskatta det fullt ut..

Passar på när solen är framme, lunchcigarr med några vänner. Bland de ytterst få ickekubaner som bag tycker är rökvärdiga. AF HEMINGWAY MADURO.

ceef1bf84cfc2237863727fc77dd8f09.jpg

Ben Bockbrännarbolmers

Helt fantastisk! Rökte den första tillsammans med en latte gjord av en väldigt kompetent barista här i Norrköping, det var orgasmiskt! Går det att få tag på fler från samma årgång någonstans?

Kollade igenom vad jag har idag och jag har några kvar om intresse finns.

Ben Bockbrännarbolmers

Puffar Rafael Gonsalez Corona Extra -08. Var länge sen jag rökte en av dessa men den är bättre än vad jag kommer ihåg. Fullt med vanilj och trätoner. Till det dricker jag Boddington

/ P

Tillbaka
Topp