Keep em coming. Du har ju blivit lite av en importör av dessa, tackar för det!Hehe. Kul att man kan bidra till forumet.
Smygreklam:
Har ytterligare en The Citizen i stål till salu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Keep em coming. Du har ju blivit lite av en importör av dessa, tackar för det!Hehe. Kul att man kan bidra till forumet.
Smygreklam:
AS7060-51E (A på slutet för vit tavla) är ju rätt clean.Runt några tusen lappar, max 4000kr.
Riktigt nice!AS7060-51E (A på slutet för vit tavla) är ju rätt clean.
http://global.rakuten.com/en/store/watch-shop/item/col008/
Bilder?Jaha...
Fick idag hem en klocka som jag väntat på i flera månader.
En 8200-s003113-hst en 200m dykare med delfinen på locket, den är i så fantastiskt fint skick, inte en repa, ingenting.
Och den passar inte min arm det minsta. Det är så tråkigt!!!
Jag har ägt en annan modell av Citizens "Dolphin diver" har dock aldrig sett den där varianten. På vilket sätt tycker du att den inte passar? Den ser ut att sitta bra på bilden iaf. Du kan ju pröva och byta band annars.Ja visst, men jag är ingen vidare fotograf tyvärr
Prova på Nato. Det brukar vara förlåtande mot handleden.Jaha...
Fick idag hem en klocka som jag väntat på i flera månader.
En 8200-s003113-hst en 200m dykare med delfinen på locket, den är i så fantastiskt fint skick, inte en repa, ingenting.
Och den passar inte min arm det minsta. Det är så tråkigt!!!
Ja precis.Clean, men vad har de gjort med datumfönstret? Klippt hålet med sax .
Vilken då?Hehe. Kul att man kan bidra till forumet.
Smygreklam:
Det tog 30 sekunder, tror den kommer till ett bra nytt hem.Hastighetsrekord på försäljningen av @xHenke s Chronomaster? Det var knappt man hann läsa annonsen till punkt innan den var såld.
Grattis till vem det nu var som slog till.
Är det den nya i vitguld?
juppÄr det den nya i vitguld?
Är det en Ron Swanson?Jag saknar min Promaster. Den var grym.
Är det en Ron Swanson?
Cool!
Säg till om du vill flippa den! Riktigt snyggKöpte en Ny0040 med full lume tavla.
Tyckte visare med lume var irriterande till en sådan tavla så jag bytte dem mot svärdvisare och målade dem svarta. Blev sketbra!
Sjukt bra tryck i lyset.