• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

OJ! WOW! Jag bara slentrianantog att det var i stål eller Ti, och så var det en vitguldare! De har ju ingen lume visarna, men det var ju lite svårt att spotta i det där ljuset! Men nu när jag tänker på det är ju även index tydligt lume-fria på ditt foto!

Jag tänkte här om dagen på att man kanske borde köpa gulguldsversionen, så jag försökte hitta den med mina vanliga sökmotorer men jag hittade inget. Helst vill man ju hitta den begagnad också. Köpte du nytt eller hittade du den beg? Själv skulle jag nog eventuellt då villa ha gulguldsversionen, men skicka gärna ett PM om du någonsin funderar på att sälja din vitguldare.

ny0040-09w_1_1_1.jpg Vad tycker ni om denna klocka? En Citizen Ny0040-09WB!

Har ni några direkt erfarenheter och tankar?
Jag själv har suktat efter denna ett tag då jag är en riktig sucker för lume och just denna modell levereras med full-lume tavla. Har en säljare här på KS som säljer denna för runt 1400kr, är den värd pengarna?

Med vänlig hälsning

ny0040-09w_1_1_1.jpg Vad tycker ni om denna klocka? En Citizen Ny0040-09WB!

Har ni några direkt erfarenheter och tankar?
Jag själv har suktat efter denna ett tag då jag är en riktig sucker för lume och just denna modell levereras med full-lume tavla. Har en säljare här på KS som säljer denna för runt 1400kr, är den värd pengarna?

Med vänlig hälsning
gillar den,men föredrar modellen med indexlume,prisvärd,och i mitt tycke roligare än skx007

Håller med om att den är roligare än skx007. Blir inte klok på prisbilden på just denna modell med full lume tavla. Vet inte om 1400kr är korrekt prissatt. Bör tilläggas att klockan är fem år gammal.
aha trodde vi pratade om en ny/nästan ny,,hade aldrig gett 1400..
köp en ny på bukten för 1300!

aha trodde vi pratade om en ny/nästan ny,,hade aldrig gett 1400..
köp en ny på bukten för 1300!
Haha jag kollade på bukten! Där kostade den 198 USD och enligt valutaomräknaren i min mobil blev det runt 1600 trots att det står på Ebay att det ungefär motsvarar 1200kr svenska!
Därför jag är osäker om jag ska köpa av denna kille begagnat eller inte.

Haha jag kollade på bukten! Där kostade den 198 USD och enligt valutaomräknaren i min mobil blev det runt 1600 trots att det står på Ebay att det ungefär motsvarar 1200kr svenska!
Därför jag är osäker om jag ska köpa av denna kille begagnat eller inte.

va fult! har jag inte varit med om innan på bukten!
isåfal hade jag klippt denna,,
http://www.ebay.com/itm/BRAND-NEW-L...378537?hash=item1a0c87d669:g:MiUAAOSw1S9WdJMO

ny och i europa,,,i vilket fall är 1400 för mycket för en 5 år gammal

va fult! har jag inte varit med om innan på bukten!
isåfal hade jag klippt denna,,
http://www.ebay.com/itm/BRAND-NEW-L...378537?hash=item1a0c87d669:g:MiUAAOSw1S9WdJMO

ny och i europa,,,i vilket fall är 1400 för mycket för en 5 år gammal

Jag tyckte också han låg för högt men han sa att priset är fast eftersom han hade inget emot att behålla den haha ;)
Tack så mycket för tipset! Väldigt trevlig första interaktion med en användare från KS, jag kommer nog snabbt in i detta!
Trevlig kväll!

Jag tyckte också han låg för högt men han sa att priset är fast eftersom han hade inget emot att behålla den haha ;)
Tack så mycket för tipset! Väldigt trevlig första interaktion med en användare från KS, jag kommer nog snabbt in i detta!
Trevlig kväll!

trevlig kväll ,,och välkommen till forumet!

Citizen Promaster. Eco-drive samt radiokontrolerad.
Har alltid fungerat helt 100 samt håller garanterat tiden.

Bilagor

• 2-citizen-jy0080-62e-promaster-titan-herrklocka-med-orange-detaljer.jpg
    2-citizen-jy0080-62e-promaster-titan-herrklocka-med-orange-detaljer.jpg
    65.4 KB · Visningar: 43
Hej.
Är det någon som har någon koll på den här? Köpte den i Grekland för några år sedan, och lyckas inte hitta info om den någonstans.
Det är en automatare, och verkar heta 8210-s071178. Google ger bara några få träffar, som inte innehåller något av värde...
Satt på gummi, men nu på Orbis Morgan nato.
Så. Fakta, synpunkter, allt är välkommet.
IMG_2411.JPG

Hej.
Är det någon som har någon koll på den här? Köpte den i Grekland för några år sedan, och lyckas inte hitta info om den någonstans.
Det är en automatare, och verkar heta 8210-s071178. Google ger bara några få träffar, som inte innehåller något av värde...
Satt på gummi, men nu på Orbis Morgan nato.
Så. Fakta, synpunkter, allt är välkommet.
IMG_2411.JPG
Din Google är sämre än min, jag hittar massa med info om den.
Andra träffen indikerar att den egentligen heter: NJ0011-01E
Söker du på det får du massa info och videos o grejor.

Snygg klocka!

Tillbaka
Topp