Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den blir nog lite försenad kĂ€nns det som. Men den som vĂ€ntar pĂ„ nĂ„t gottâŠhar pĂ„ kĂ€nn att detta blir en keeper!Mailade ocksĂ„ , dom sa att det kan ta 1-5 vardagar. BestĂ€llde min i Fredags..
Hoppas. Tror den kommer vara som sagt en Seiko- Killer...Den blir nog lite försenad kĂ€nns det som. Men den som vĂ€ntar pĂ„ nĂ„t gottâŠhar pĂ„ kĂ€nn att detta blir en keeper!
Nu fick jag trackingnummer...NÄgon som fÄtt sin ny0125-83e skickad Àn?
Samma hÀr! Och den kommer pÄ fredag!!Nu fick jag trackingnummer...
Nice. Min har inte blivit upphÀmtad Àn. StÄr bara att DHL fÄtt en indikation om att ett paket vÀntar..Samma hÀr! Och den kommer pÄ fredag!!
Vad roligt! Den ser riktigt fin ut, blev sugen pÄ den bruna modellen..Samma hÀr! Och den kommer pÄ fredag!!
Ja..slÀpps ju endast i Japan sÄ. Skulle bli förvÄnad om det inte Àr det..Vad roligt! Den ser riktigt fin ut, blev sugen pÄ den bruna modellen..
NÄn som vet om dagvisningen Àr Kanji Àven pÄ denna modell?
Men grym!Hittade en "live" bild pÄ nya Citizen ny0125-83e. Personen ser ut o ha smÄ handleder. Tror den kommer vara riktigt bra. PÄminner lite om Seiko 62mas..
Tror, men vet ej. Men att den kommer pÄminna om Seikos. Fast ser ut och ha bÀttre dykarförlÀngning...Men grym!
Jag undrar verkligen hur lÀnken kommer kÀnnas. Plastig och rasslig eller om den trots priset Àr helt ok
LÀnken ser ut och ha vanliga stift som Seikos lÀnkar. Men ser ut som att man kan dra ut dykarförlÀngningen nÀr klockan sitter pÄ armen, men knappen..Men grym!
Jag undrar verkligen hur lÀnken kommer kÀnnas. Plastig och rasslig eller om den trots priset Àr helt ok
Troligen jÀkligt mycket klocka för pengarna. Men stör mig pÄ 62mas index i kombination med mercedes visare.Hittade en "live" bild pÄ nya Citizen ny0125-83e. Personen ser ut o ha smÄ handleder. Tror den kommer vara riktigt bra. PÄminner lite om Seiko 62mas..
Det Àr Citizen. Finns vintage modeller som ser ut sÄ med. Du Àr nog för van vid Seiko..Troligen jÀkligt mycket klocka för pengarna. Men stör mig pÄ 62mas index i kombination med mercedes visare.
Ja, men tycker inte mercedesvisaren passar med indexen. Blir liksom lite som att ha orange urtavla med gul gummiband.Det Àr Citizen. Finns vintage modeller som ser ut sÄ med. Du Àr nog för van vid Seiko..
Okey...jag gillar den...Ja, men tycker inte mercedesvisaren passar med indexen. Blir liksom lite som att ha orange urtavla med gul gummiband.
Bara tim visaren som Àr mercedes inget annat..Ja, men tycker inte mercedesvisaren passar med indexen. Blir liksom lite som att ha orange urtavla med gul gummiband.
Ja, och det förstör hela klockan tycker jag.Bara tim visaren som Àr mercedes inget annat..
Klassiker..Ja, och det förstör hela klockan tycker jag.
Usch, hemsk.Klassiker..
Smaken Àr som baken...Usch, hemsk.
Jag behöver ett insert till min Parawater. NÄgon som har ett?Klassiker..
Nu fick jag trackingnummer...
Citizen Promaster Marine Series Mechanical Diver NY0125-83E | 8214- |
FÄtt ocksÄ...Men stÄr det att DHL vÀntar pÄ upphÀmtning ele har dom hÀmtat? Min har stÄtt pÄ "vÀntar pÄ upphÀmtning " i en dag nu..Current status: Shipped
Citizen Promaster Marine Series Mechanical Diver NY0125-83E 8214-
SĂ„ ja!
Cool! Var bestÀllde du?Current status: Shipped
Citizen Promaster Marine Series Mechanical Diver NY0125-83E 8214-
SĂ„ ja!
SakurawatchesCool! Var bestÀllde du?
Wow..lÀngtar tills min kommer.. hur kÀnns den? Hur kÀnns ringen? LÀnken?Nu kom den! Kunde ej hÄlla mig sÄ blev paketöppning i bilen
Det sa klick direkt kan jag sÀga!!
KÀnns gedigen och genomtÀnkt, med tanke pÄ priset, en tiopoÀngare! LÀnken kÀnns bÀttre Àn vad jag rÀknat med oxÄWow..lÀngtar tills min kommer.. hur kÀnns den? Hur kÀnns ringen? LÀnken?