Code
AKA Vincent B
Schysst...Känns gedigen och genomtänkt, med tanke på priset, en tiopoängare! Länken känns bättre än vad jag räknat med oxå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Schysst...Känns gedigen och genomtänkt, med tanke på priset, en tiopoängare! Länken känns bättre än vad jag räknat med oxå
Lägg gärna upp fler bilder när du justerat länken mm? Visa gärna även närbilder. Ser sjukt bra ut? Var det en Seiko-killer?Känns gedigen och genomtänkt, med tanke på priset, en tiopoängare! Länken känns bättre än vad jag räknat med oxå
Jag ska lägga upp vid tillfälle! Men jättenöjd verkligen och seikokiller är bara förordet enligt mig.Lägg gärna upp fler bilder när du justerat länken mm? Visa gärna även närbilder. Ser sjukt bra ut? Var det en Seiko-killer?
Wow ser fram emot min. Mailade Japan select och lite försenad pga tung regn enligt dom.Jag ska lägga upp vid tillfälle! Men jättenöjd verkligen och seikokiller är bara förordet enligt mig.
Riktigt snygg. Nu så, min kommer på Onsdag. Känns den hög? Hur var låset? Dykarförlängningen på den? Kan du inte visa lite bilder? Tänkte prova min sedan på ett tropic gummi. Har den även kanji "dag"?Dag 2 och fortfarande lika nöjd
Härligt att den är på väg! Den ser hög ut rakt från sidan, men känns inte hög. Snarare att bezeln framträder mer vilket är nice jag är nöjd med länk, lås och dykförlängning. Bra känsla i hela länken tkr jag. Jag är van med plastig rasslig seiko skx länk när man köper i denna prisklass.Riktigt snygg. Nu så, min kommer på Onsdag. Känns den hög? Hur var låset? Dykarförlängningen på den? Kan du inte visa lite bilder? Tänkte prova min sedan på ett tropic gummi. Har den även kanji "dag"?
Grymt..Sitter det vanliga stift i länken ele "pins and collors". Kanske bara Seiko som har så..Härligt att den är på väg! Den ser hög ut rakt från sidan, men känns inte hög. Snarare att bezeln framträder mer vilket är nice jag är nöjd med länk, lås och dykförlängning. Bra känsla i hela länken tkr jag. Jag är vann med plastig rasslig seiko skx länk när man köper i denna prisklass.
Kanji ja absolut
Det är pins och collars i länkenGrymt..Sitter det vanliga stift i länken ele "pins and collors". Kanske bara Seiko som har så..
Ahh ok...Det är pins och collars i länken
Dag 2 och fortfarande lika nöjd
13,7. Ser högre ut på just den bilden för jag vinklar armen lite. Den ser inte lika hög ut annars och känns definitivt inte speciellt hög, men de beror ju på vad man jämför med. Jag älskar klockor kring 12-13 mm och störs inte alls av dennaSer ganska hög ut. Hur mäter höjden?
Lägg gärna upp fler bilder..diggar den verkligen. Som sagt längtar tills min kommer...13,7. Ser högre ut på just den bilden för jag vinklar armen lite. Den ser inte lika hög ut annars och känns definitivt inte speciellt hög, men de beror ju på vad man jämför med. Jag älskar klockor kring 12-13 mm och störs inte alls av denna
Vilken skönhet. Hur mycket smalnar länken av vid låset? Visst hade denna mineralglas? Väldigt fin klocka, grattis!Nu kom den! Kunde ej hålla mig så blev paketöppning i bilen
Det sa klick direkt kan jag säga!!
Japp mineralglas! Oklart, men den smalnar av marginellt. Kanske 0,5-1mm typVilken skönhet. Hur mycket smalnar länken av vid låset? Visst hade denna mineralglas? Väldigt fin klocka, grattis!
Jäkligt snygg bild! Och snygg klocka såklart.Bra väder för att ladda batterietBlev ett kvällssopp här med!
Bra väder för att ladda batterietBlev ett kvällssopp här med!
Den är riktigt najs! Dessvärre inte men en dam med lite större handleder än jag:Själv sugen på en sån där. Du råkar inte ha en herre med halvsmala armar nära till hands?
Den är riktigt najs! Dessvärre inte men en dam med lite större handleder än jag:
Här på knappt 16,5 cm handled
Riktigt fin, grattis!Där kom den..Gjorde en @phille87 , och körde en bilöppning.. Länken byttes ut till ett riktigt bekvämt nato..
Tackar..Riktigt fin, grattis!