• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dag 2 och fortfarande lika nöjd 😄
494D0685-AD6E-4BDC-AE0E-33683FCEBB89.jpeg
C64A79D9-E515-4152-8A6F-48452CD9BE2C.jpeg
05BDB544-F1C7-4AD4-B0AC-3A1C5F94F558.jpeg
8AC92FDA-C4F0-4BFE-9760-F426DEE24DAB.jpeg

Riktigt snygg. Nu så, min kommer på Onsdag. Känns den hög? Hur var låset? Dykarförlängningen på den? Kan du inte visa lite bilder? Tänkte prova min sedan på ett tropic gummi. Har den även kanji "dag"? 😁
Härligt att den är på väg! Den ser hög ut rakt från sidan, men känns inte hög. Snarare att bezeln framträder mer vilket är nice :) jag är nöjd med länk, lås och dykförlängning. Bra känsla i hela länken tkr jag. Jag är van med plastig rasslig seiko skx länk när man köper i denna prisklass.
Kanji ja absolut :)

Härligt att den är på väg! Den ser hög ut rakt från sidan, men känns inte hög. Snarare att bezeln framträder mer vilket är nice :) jag är nöjd med länk, lås och dykförlängning. Bra känsla i hela länken tkr jag. Jag är vann med plastig rasslig seiko skx länk när man köper i denna prisklass.
Kanji ja absolut :)
Grymt..Sitter det vanliga stift i länken ele "pins and collors". Kanske bara Seiko som har så..

När tjejen lägger märke till klockan direkt och säger ”va?! Vad är det där? Är det en rolex?!” Så tar jag det som en komplimang ;)

Med tanke på att hon aldrig brukar lägga märke till mina klockor annars …😂

13,7. Ser högre ut på just den bilden för jag vinklar armen lite. Den ser inte lika hög ut annars och känns definitivt inte speciellt hög, men de beror ju på vad man jämför med. Jag älskar klockor kring 12-13 mm och störs inte alls av denna :)
Lägg gärna upp fler bilder..diggar den verkligen. Som sagt längtar tills min kommer...😁

Tillbaka
Topp