Stenholm13
Silver
Någon som rockar citizens titaniumdykare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Citizen är brottsligt billiga för klockan man får.Denna trillade över till min ägo idag, svinmysig! Sjukt mkt bang for the buck tycker jag.
Gillar den skarpt. Det känns verkligen som den har en egen identitet, trots likheten till alla andra dykareRedan hört kommentarer om bilhandlare och pizzabagare, men vad gör det? Two Tone är onekligen en vattendelare men jag blir glad av dem här klockan Som sagts tidigare sjukt mkt pang för pengarna. Kanonbra finish, fantastiskt urtavla och fin grönish lume, länken tycker jag är långt över prisklassen med suverän justering on the go a la Citizen.
Håller med, visst ser den ut som mycket annat när det kommer till mått och så, men helt klart många fina detaljer som ger den charm Men bra storlek, och bekväm på handleden också.Gillar den skarpt. Det känns verkligen som den har en egen identitet, trots likheten till alla andra dykare
Fin! Ser ut att vara i gott skick.Nyinkommen Promaster idag.
Snygg bild, snygg klockaBra tryck i lysmassan, fin färg har den också men den upplevs mer åt ger gröna hållet på riktigt.
Tack! Jag har inte räknat ut om den är från 87 eller 97 än men oavsett så känns det ju som att den klarat sig bra.Fin! Ser ut att vara i gott skick.
Fick idag hem min andra Citizen Titanium.
Modellen heter BM7430-89A.
Jag har sedan tidigare samma klocka fast med mörkblå urtavla.
Mycket nöjd med att ha en vit också. Faktiskt snyggare än den blåa som har lite tråkig blå nyans.