Ur&Penn är AD för Citizen, dom kan hjälpa dig.Hjälp Min ecozilla har stannat, jag har försökt göra ”reset” och laddat den. Vart bör jag skicka den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ur&Penn är AD för Citizen, dom kan hjälpa dig.Hjälp Min ecozilla har stannat, jag har försökt göra ”reset” och laddat den. Vart bör jag skicka den?
Ska man skicka den någonstans? Var inne för att köpa ny länk till en annan citizen, tjejen i kassan stog som ett frågetecken bara.Ur&Penn är AD för Citizen, dom kan hjälpa dig.
Nä lämna in den till dom och säg vad som är fel. Dom kommer skicka den vidare till Citizen servicecenter. Var tydlig med vad du vill att dom ska göra, har nån slags fördom om att folk som jobbar där inte har 100% koll alltid.Ska man skicka den någonstans? Var inne för att köpa ny länk till en annan citizen, tjejen i kassan stog som ett frågetecken bara.
Känns den bra? Har en på gång från Japan som bör anlända till veckan Lite orolig över hur stort den bärs
Den känns större än Speedyn, trots en mm mindre diameter.Känns den bra? Har en på gång från Japan som bör anlända till veckan Lite orolig över hur stort den bärs
Ja den är rätt hög men får helt enkelt testa, tycker den är riktigt snygg så hoppas man kan bära upp den.Den känns större än Speedyn, trots en mm mindre diameter.
Tror mycket kan härledas till höjden.
Den känns lite topptung tycker jag.
Boettlocket är väl tilltaget och det sjunker inte in i armen som på vissa dinkor, så hela klockan ligger rätt högt uppe.
Upplevs lite större än seikos 62-masvarianter i 42mm oxå om man vill ha något mer närbesläktat än handvevad kronograf, men ytters nära.
Mycket närvaro, men inte så det stör.
Kortfattat tycker jag den känns stor för 41mm utan att bli klumpig.
Den är ju absolut inte extrem på något sätt, men för 41mm tar den för sig.Ja den är rätt hög men får helt enkelt testa, tycker den är riktigt snygg så hoppas man kan bära upp den.
Promastersäsong!
Tycker den är riktigt nice! Behändig size på 34mm. En arkivbild från förra sommaren:Hur upplevs den? Funderar lite på en klocka till frugan, jag tycker ju sportklockor är nice själv (även nya 36mm tissot är fin)
innan du lämnar den till Ur&Penn, hur har du laddat den? Du vet att det tar lååång tid att ladda om den blivit helt tömd? Om nu inte det uppladdningsbara batteriet dött...Hjälp Min ecozilla har stannat, jag har försökt göra ”reset” och laddat den. Vart bör jag skicka den?
Jo tack, den skulle t.o.m. väcka habegär hos folket i Sinntråden. Vad är det för modell?Riktig top gun känsla på denna
2dygn under stark led och några dagar i fönstret. Kanske jag ska ge den lite mer tid?innan du lämnar den till Ur&Penn, hur har du laddat den? Du vet att det tar lååång tid att ladda om den blivit helt tömd? Om nu inte det uppladdningsbara batteriet dött...
Är en CA7047-86EJo tack, den skulle t.o.m. väcka habegär hos folket i Sinntråden. Vad är det för modell?
Vad tycker du?Då är den hemma
Över förväntan i kvalitetskänsla sen är jag lite osäker på storleken. Det är rätt stor skillnad i närvaro mot min förra dykareVad tycker du?
Jag kom från en Tuna på 47mm så jag är inte så överraskad ändå.Över förväntan i kvalitetskänsla sen är jag lite osäker på storleken. Det är rätt stor skillnad i närvaro mot min förra dykare
Det blev bra, maffigt…Jag kom från en Tuna på 47mm så jag är inte så överraskad ändå.
Nu testar vi borstad mesh!
Ja det funkar riktigt bra.Det blev bra, maffigt…
Vilken ref på den?