Trevlig klocka helt klartTjusigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Trevlig klocka helt klartTjusigt
SpÀnnande! Du fÄr meddela hur det gÄr.Dock inte helt nöjd med claspen som tidigare nÀmnt, la en bestÀllning pÄ en sÄn hÀr och hoppas det kan bli bra. Blev frÄn Kina sÄ det dröjer vÀl en stund innan den trillar in.
Du uppmÀrksammar att lÀnken smalnar av till 18 mm vid claspen? SÄ det blir rÀttSpÀnnande! Du fÄr meddela hur det gÄr.
EDIT: BestÀllde ett ocksÄ
Yes det blev en 18 Tack för headsup!Du uppmÀrksammar att lÀnken smalnar av till 18 mm vid claspen? SÄ det blir rÀtt
LĂ€cker!!!!
Helt klart trevlig för den pengen. Alla behöver en liten pÄ handleden i dessa mörka tider.LÀcker!!!!
Grymt fin. Vad Àr det för Ärsmodell?52-0110 -1976
-76Grymt fin. Vad Àr det för Ärsmodell?
- Fint exemplar52-0110 -1976
Tar en kölapp pÄ den dÀr, ruskigt fin.52-0110 -1976
Vad tycker du om den dĂ„? Uppfyllde förvĂ€ntningarna?Mys đŻ Men att ta en virre, tĂ€nda lite ljus och klĂ€mma pĂ„ klockorna skulle beskrivas som âseansâ enligt @jamesfranco Skulle ni kĂ€nna nĂ„gon spirituell energi bli inte oroliga, det Ă€r bara jag och nya beater
Vad tycker du om den dÄ? Uppfyllde förvÀntningarna?
Citizen har ju iof haft klockor med lika bra eller bÀttre spec pÄ pappret under samma period som SKX tillverkades. Jag tÀnker pÄ t.ex. NY0040, vilken ocksÄ har varit en succé. Seikos varumÀrke har nog vÀgt lite tyngre, sÀrskilt pÄ dykarmarknaden.Det kanske Àr ett vÄgat uttalande men det Àr inte sÀkert att SKX007/009 hade haft den succén den hade om den hÀr Prodiver frÄn Citizen hade funnits samtidigt.
Otroligt prisvÀrd klocka.
âąEtt klassiskt utförande med mercedes timvisare, lollipop-sekundvisare och kronan klockan 3!
âąSvart tavla med en frĂ€sch och lekfull struktur
âąAntimagnetic
âąChock-resistance
âąPR 41h
âąSkruvad krona
âą200m WR
âąDag/Datum
âąMekaniskt urverk
âąHistoria
âąIso-cert
âąapplicerade index
Allt detta Àr saker som jag uppskattar sÀrskilt nÀr de erbjuds i lÀgsta möjliga prisklassen.
Jag ville ha en biffig dykare (beater) med ok specs i ett klassiskt utförande som ÀndÄ ska ha en tydlig nÀrvaro pÄ handleden. Jag Àr nöjd!