• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sjukt bra ju!
IMG_20241216_131933923.jpg
Visst är den 👌

God jul! Är det någon här som vet hur jag kan ta reda på om en klocka är på väg ut ur tillverkning? Blivit väldans sugen på en Fujitsubo i svart (NB6021-17E) utöver min blå. Den går fortfarande att få tag men har börjat försvinna på vissa ställen och med priser som ökat dessutom. Så undrar om jag behöver slå till redan nu.

Någon som vet hur jag tar reda på detta?

God jul! Är det någon här som vet hur jag kan ta reda på om en klocka är på väg ut ur tillverkning? Blivit väldans sugen på en Fujitsubo i svart (NB6021-17E) utöver min blå. Den går fortfarande att få tag men har börjat försvinna på vissa ställen och med priser som ökat dessutom. Så undrar om jag behöver slå till redan nu.

Någon som vet hur jag tar reda på detta?
Ingen aning om man ens kan ta reda på när den skulle gå ut produktion, men tämligen övertygad om att det inte är något du behöver oroa dig över. Den är fin, men har väldigt svårt att tro att det skulle bli en modell som ökar i värde. Köp en fin begagnat för halva priset när du får lust säger jag.

Ingen aning om man ens kan ta reda på när den skulle gå ut produktion, men tämligen övertygad om att det inte är något du behöver oroa dig över. Den är fin, men har väldigt svårt att tro att det skulle bli en modell som ökar i värde. Köp en fin begagnat för halva priset när du får lust säger jag.
Tack! Ökar i värde tvivlar jag också på. Har bara insett att jag verkligen gillar modellen—men inte just den blå. Trassligt detta med klockor 😅

Tillbaka
Topp