Visst är denSjukt bra ju!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Visst är denSjukt bra ju!
Så fin vad mäter den där rackaren lug-lug?Va ett tag sen den var på så nu blev det dags igen!
Tjusigt! Men segt vänta en månad, jag hade flyt och hade den jag beställde från japan hemma på 3 dagar sjukt nog.NB1050 trendar. Fick äntligen hem min i går en dryg månad efter beställning och får som flera andra här konstatera att det är fantastiskt mycket pang för pengen!
3 dagar var riktigt bra! Provade den här gången Japan-onlinestore, inte snabba och inte särskilt benägna att svara på mail, men det blev bra till slutTjusigt! Men segt vänta en månad, jag hade flyt och hade den jag beställde från japan hemma på 3 dagar sjukt nog.
Det blev en sån här istället.Ska man slå till på en svart också?
Den är riktigt bra.Såg denna när jag besökte Ur & Penn senast.
Den ropade: KÖP MIG!
Den där gillade jagDet blev en sån här istället.
ca: 42,9 fick jag den till när ja mätte nyssSå fin vad mäter den där rackaren lug-lug?